Hotel Alt Montjoie

Kleine hotelsWeer vandaag26°10°
Hotel Alt Montjoie
5,7

10 reviews over Hotel Alt Montjoie in het Nederlands

centraal gelegen maar verder sfeerloos hotel

Louise Kroot
29-6-2013

gunstig gelegen maar onpersoonlijk en weinig sfeervol hotel. Is eigenlijk restaurant met wat kamers erbij. Nette en schone kamer.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

John Buik
21-9-2010

Wij hebben een heel fijn weekend in dit hotel gehad.

Gereisd Met vrienden in september 2010

prima hotel

Silvie en Tim
25-7-2010

prima hotel. accomodatie, personeel, ontbijbuffet is wat je mag verwachten van een 2 sterren hotel. geen luxe dus, maar daar is de prijs ook niet naar, (152 euro, voor 2 overnachtingen in het weekend, 2 personen incl. belastingen, wc/douche en tv op de kamer plus ontbijt. geboekt via touroperator er valt altijd wel iets te 'zeuren', maar dit is gewoon een goede overnachtingsplaats.

Gereisd Met partner in juli 2010

Weggegooid geld

Henk
7-8-2009

Geen ervaringen met het hotel maar op een doorreis in dit restaurant gegeten. Waardeloze bediening, een oude chagrijnige man die geen hart of ziel voor zijn zaak heeft en ook maar geen spatje empatisch vermogen tentoonspreidt. Dagmenu "gegeten", al hebben we de helft laten staan. Steak met saus niet te eten, en ook de soep komt regelrecht uit de gaarkeuken. Verder zijn de patatjes ook niet te verorberen, omdat deze patatjes in vet uit de Tweede Wereldoorlog gebakken worden. Tenslotte had de beste man vergeten suiker bij de slagroom te doen, zodat ook het dessert een ietwat flauwe hap werd. Concluderend, eet niet bij deze zaak!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009
2008

fantastische plek

anoniem
22-12-2008

Gezellig hotel met goed eten en een vriendelijke service.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2008

iets te duur voor een 2 sterren hotel

Frenk
9-7-2008

ligging in het centrum is goed. de bediening is vriendelijk en behulpzaam. eten niet van tevoren bekend. geboekt HP. veranderen van eten snel geregeld. kamers eenvoudig met klein t.v. bedden gemiddeld, maar zeker niet slecht. consumpties aan de prijs. een paar prima dagen gehad ondanks de regen. was niet volgeboekt. roken was toegestaan.

Gereisd Familie in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Samen met mijn vriend ben ik in januari 2005 een weekend

Wendy
30-1-2008

Samen met mijn vriend ben ik in januari 2005 een weekend naar Monschau geweest. Het is al enige tijd geleden, maar ik kan me herinneren dat het er eenvoudig was, douchecel en wc wel op de kamer. Niets mis mee en direct in het centrum. Het is wel even zoeken naar parkeerruimte. Vriendelijk personeel, lekker ontbijtbuffet! Een fijn logeeradres voor de mensen die meer voor natuur en de omgeving komen dan voor luxe.

Gereisd Met partner in januari 2008
2007

Dit hotel ziet er wel erg leuk uit aan de buitenkant, maar

Gab
30-12-2007

Dit hotel ziet er wel erg leuk uit aan de buitenkant, maar de prijs/kwaliteit is slecht. Geen lift, dus heel veel trappen te beklimmen naar je kamer. Bij pech dus op zolder. Kleine kamer, geen al te best bed, en niet erg schoon (stoffig). Gehorig ook nog. Badkamer(tje) wel okee. Ontbijt erg karig en vieze koffie. Niet hier eten! Het is ranzig. Net zoals de lucht in de eetzaal. Ook kun je niet met je creditcard betalen...vreemd.

Gereisd Familie in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De schoonmoeder van de eigenaar heeft ons, een fietsgroep

Toos Peeters
4-6-2007

De schoonmoeder van de eigenaar heeft ons, een fietsgroep van 26 personen, gastvrij ontvangen. Het eten en drinken was goed, evenals de kamers.

Gereisd Met vrienden in juni 2006

De eigenaar van dit hotel mag graag overboekingen doen! En

Hekkert
27-5-2007

De eigenaar van dit hotel mag graag overboekingen doen! En profiteert van die omstandigheden. Hij zorgt dan ook voor veel frustraties, die niet nodig zouden zijn geweest als hij zich aan de boekings en reserverings regels had gehouden. Veel eigen belang dus, wat niet klantvriendelijk en gastvrij overkomt. Niet echt een aanrader!!!!!

Gereisd Met partner in mei 2007

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alt Montjoie in Monschau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alt Montjoie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.