We hebben een aantal aanbieders voor Monschau voor je op een rij gezet:

vakanties Monschau

We hebben een aantal aanbieders voor Monschau voor je op een rij gezet:

Reviews over Monschau

Een heerlijk vakantiegevoel in een weekend.

U.Peereboom,
    26-6-2018

We zijn hier een paar dagen geweest en het was echt heel leuk. We hadden een appartement aan de rand van het stadje, dus geen last van drukte. s Ochtends even naar het bakker wandelen voor wat lekkere broodjes door de kleine straatjes langs de rivier. Heerlijk genieten van een vakantiegevoel. De natuur is rondom Monschau ook heel mooi en dans avonds een terrasje uitzoeken om te eten. En niet zo ver rijden voor een weekend even weg. We zagen wel veel muizen lopen, maar niet in het appartement gelukkig.

Gereisd met partner in augustus 2017

Monschau zomaar even ertussenuit

Hetty en Rien,
    17-6-2018

leuk klein stadje met oude vakwerkhuizen,gezellige terrasjes ,leuke winkeltjes. lekker wandelen of met treintje rond laten rijden. voldoende parkeermogenlijkheden kort bij centrum! bij Burgau leuke overdekte markt,en voor de liefhebber model auto"s

Gereisd met partner in juni 2018

Hillie Siebum-knol,
    14-5-2018

Kijk altijd eerst op Zoover dat doe ik ook altijd!! Daar vind je echt alles wat je wil weten over je bestemming en hotel. Na dat ik alles op Zoover had bekeken heb ik mijn vakantie geboekt naar Mochau het was geweldig!! Precies als op de foto's en het gasthaus wast alles wat ze beloofd hadden! ! Super!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Gezellig stadje/

Claudia,
    29-7-2017

De mooie vakmanshuizen in de stad zijn een blikvanger. Maar ook de wandeling rond de stad is mooi om te doen. Van daaruit krijg je een zicht op Monschau. De glasblazerij aan de rand van de stad is ook de moeite waard om eens te bezichtigen. Meestal kan je de glasblazer ook aan het werk zien. Kinderen mogen er samen met de blazer hun eigen creatie maken. De ruime parking aan de rand van de stad is een pluspunt. Er zijn een tal van mooie winkeltjes en op het pleintje zijn er veel gelegenheden waar men iets lekkers kan eten en drinken. Een gezellig stadje !

Gereisd met partner in april 2016

Monschau blijft mooi.

Frans Langen,
    27-7-2017

Hou je van een romantisch stadje dan zit je in Monschau gebeiteld. Ga naar de glasblazerij of het mosterdmuseum of wandel gewoon door het historische stadje dat er 30 jaar geleden precies hetzelfde uitzag. Ga in een van de vele restaurantjes tegen een schappelijke prijs eten, of neem gezellig een terrasje voor een heerlijk drankje. Een held dag parkeren kost je maar € 7,00. Doe wel goede wandelschoenen aan. Het is heuvelachtig en de bestrating is behoorlijk ongelijk.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Monschau scoort een 7,7 uit 10, op basis van 320 reviews