Sorteren

vakanties Monschau

Reviews over Monschau

echt mooi maar voor ons niet langer dan een weeken

jan rumuller
    27-6-2018

alles goed bevallen wel heeeeeel veel trappen lopen als je wat wil zien

Een heerlijk vakantiegevoel in een weekend.

U.Peereboom
    26-6-2018

We zijn hier een paar dagen geweest en het was echt heel leuk. We hadden een appartement aan de rand van het stadje, dus geen last van drukte. `s Ochtends even naar het bakker wandelen voor wat lekkere broodjes door de kleine straatjes langs de rivier. Heerlijk genieten van een vakantiegevoel. De natuur is rondom Monschau ook heel mooi en dan `s avonds een terrasje uitzoeken om te eten. En niet zo ver rijden voor een weekend even weg. We zagen wel veel muizen lopen, maar niet in het appartement gelukkig.

Monschau zomaar even ertussenuit

Hetty en Rien
    17-6-2018

leuk klein stadje met oude vakwerkhuizen,gezellige terrasjes ,leuke winkeltjes.

lekker wandelen of met treintje rond laten rijden.

voldoende parkeermogenlijkheden kort bij centrum!

bij Burgau leuke overdekte markt,en voor de liefhebber model auto"s

Hillie Siebum-knol
    14-5-2018

Kijk altijd eerst op Zoover dat doe ik ook altijd!! Daar vind je echt alles wat je wil weten over je bestemming en hotel. Na dat ik alles op Zoover had bekeken heb ik mijn vakantie geboekt naar Mochau het was geweldig!! Precies als op de foto's en het gasthaus wast alles wat ze beloofd hadden! ! Super!!

Romantisch en genoeglijk

Kees van Herel