Hotel Best Western Plus Crown

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Plus Crown voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Plus Crown

Obsluga jest ponizej krytyki

Anna
14-5-2014

Mój znajomy zajmując pokoj na 4 piętrze został POGRYZIONY przez PCHLY !!! Obsługa nie przeprosiła, była arogancka, zarzucała gościowi, że insekty pochodzą od niego. Wg. obsługi hotel ma certyfikat i to już zamyka sprawę odpowiedzialności hotelu. Znajomy zmienił pokój, nie słysząc nawet "przepraszam". Nadmienię, że znajomy - obywatel Szwajcarii, wraz ze swoją partnerką - obywatelką Korei Pd., mają zamiar złożyć skargę oficjalną, przez adwokata. Mam nadzieję, że arogancja obsługi zostanie ukarana !!!. Zdarzenie miało miejsce w dniach 8-13 maja. Nie polecam tego hotelu - chyba, że mają Państwo ochotę być pogryzionymi przez pchły, a następnie oskarżonymi o "przywleczenie" ich ze sobą z zewnątrz (no, bo hotel ma "certyfikaty"....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Plus Crown in Mönchengladbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Plus Crown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Plus Crown scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.