Hotel Wellings zur Linde

Wellness hotel, FamiliehotelWeer vandaag28°12°
Hotel Wellings zur Linde
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Wellings zur Linde voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Wellings zur Linde in het Nederlands

Zeer fijn en net Hotel

11-2-2015

Zeer fijn en net Hotel. Een opmerking geen plattegrond van het Hotel op de kamer en de mogelijkheid waar te sporten c.q. sauna gebruik.

Gereisd Anders in Sun Feb 08 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Steaks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaBio sauna, Finse sauna, Geurensauna, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wellings zur Linde in Moers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wellings zur Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.