Hotel Van der Valk Moers

Hotel Van der Valk Moers
7,4

11 tips over Hotel Van der Valk Moers

putoris, 16-7-2016
De kamers aan de achterkant konden je frisse lucht vanuit het park bieden maar 's avonds als het licht aan was moesten de ramen dicht vanwege de insecten. Het gezellige centrum van Moers was op ongeveer 20 minuten loopafstand.
jan, 13-7-2015
het hotel ligt aan de rand van een mooi stadspark waar het goed vertoeven is, tevens een natuurbad naast het hotel wat goed bezocht word, ook voor een hapje en drankje bij ''bar 1924''
Erwin, 17-6-2015
Het hotel grenst aan een prachtig stadspark. Je hoort het verkeer wel over de nabij gelegen snelweg suizen maar het uitzicht is prachtig.

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Moers voor je op een rij gezet:

J.B. de Klerk, 7-12-2014
Achter het hotel kan je via het mooie park makkelijk naar het centrum van Moers lopen.
Echtpaar uit Nederland, 7-12-2014
Aanrader!!!! Zeker als je de kerstmarkten wilt bezoeken.
Willemijn, 13-3-2014

kerstmarkten in de buurt!

neem een kamer aan de achterkant!

mooi park aan de achterkant

Jan Willem, 10-6-2013

Moers en omliggende plaatsen.

Dagje Venlo

Yvon, 2-5-2013
Kamp Klooster in Kamp -lintfort .heeft een museum en een hele mooie baroktuin . En Movie world zit op 30 min.rijden. Moers heeft ook een "kasteel" maar die was dicht .Ging in mei weer open.
P.J. Nutbeij, 30-4-2013
Als je gebruik wil maken van het diner buffet moet je op tijd checken of dat wel doorgaat.
slotboom19, 3-4-2013
Moviepark,wandelen in aangrenzend park met meer.