Hotel Van der Valk Moers

Hotel Van der Valk Moers
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Moers voor je op een rij gezet:

245 reviews over Hotel Van der Valk Moers in het Nederlands

Dik tevreden...Gaan.beslist terug!

Brenda10
8-6-2018

Een Gastvrij hotel. Van Receptie ..kamer..lunch..diner..als..uitgebreid ontbijtbuffet..Alles Super..

Weer goed bevallen.

Ludovicus
14-2-2018

Wij (5 volwassenen + 1 kind) zijn hier nu voor de derde keer geweest en we hebben weer genoten van een lang weekend (3 nachten) van zaterdag 10/2 tot dinsdag 13/2. We hadden dit keer een mindervalide kamer(kamer 102) en 2 tweepersoonskamer (kamer 113 + 114). Er was in de tussentijd weinig veranderd. Het enige wat ze nu wel hadden en vorige keer niet, is een kindermenu. Bij het kindermenu hadden ze o.a. De keuze uit pasta met bolognese-saus. Frietjes met kipnuckets. Kleine schnitsel met frietjes en nog 2 andere gerechtjes voor de allerkleinste.

We komen hier zeker nog eens terug.

Verschrikkelijk!

Familie Willems
10-12-2017

Verschrikkelijk hotel. Bediening en managers zijn asociaal als je iets vraagt. Bij ontbijt was alles op en duurde zeer lang voordat het werd bijgevuld, zelfs een kopje thee is teveel gevraagd. Nooit meer! Je spaart voor een weekendje Van der Valk maar dit hotel in Moers voldoet totaal niet aan de standaard die we gewend zijn van deze keten.

HotelSpecials.nl

Voor ons de laatste keer

Erik
8-12-2017

We komen hier al 15 jaar maar dit jaar vreselijk we kregen een rokerskamer

Dit was niet meer om te ruilen bij de receptie .na het douchen stond ik in het glas wat niet goed was opgezogen uit het tapijt.

Het avond eten was vreselijk zeer lange wachttijden terwijl het restaurant nog niet voor 15% bezet was .

Wat een ellende is het hier geworden

Niet de nederlandse vd valk kwaliteit

Fralia
31-10-2017

Ligging is prettig het hotel grenst aan een mooi park en ligt niet aan een drukke snelweg

Mindere punten: er hangt een niet fijne geur in de gangen kamers en linnengoed, badkamer erg basic en geen verwarming, met een kleine hond mag je het restaurant niet in (kan ik nog begrijpen) maar er word geen goed alternatief geboden......dus als je je hond niet alleen op een vreemde kamer achter wil laten word het dineren in een koude ontvangsthal want op zondag is de hotelbar gesloten......het eten werd ook lauw opgediend en je moest er lang op wachten, het ontbijt is wel des Valks alleen is het vechten of lang wachten op een tafel want er is maar een klein gedeelte van het restaurant in gebruik voor het ontbijt.

voor herhaling vatbaar

Familie X
14-9-2017

Ik erger me aan sommige opmerkingen over gasten die dit hotel als negatief hebben ervaren. Wij komen hier voor de 4 de keer. Wij hebben het hier altijd prima. Lekker ontbijt, schone ruime kamer, prachtige wandel omgeving en dicht bij allerlei leuke uitgangsmogelijkheden. Bovendien verschillende grote plaatsen dichtbij zoals Dusseldorf en Essen.

Betreft de luxe kamer nr. 014

Deurketting van toegangsdeur was niet aan te brengen.

Deur naar terras was boven uit zijn scharnieren.

Geluid en gebons in restaurant was goed merkbaar van feest elders in het pand.

Zeer krappe doucheruimte.

Zeer gedateerde en versleten meubilair en inrichting.

En dat voor een forse prijs van € 140,00 incl. ontbijt.

Een slechte prijs/kwaliteitverhouding.

We hebben veel Valkvestigingen bezocht tot volle tevredenheid. Maar van een eerste bezoek aan Valkvestiging Moers hebben we een flinke kater van overgehouden. Nooit meer!!!

Goed hotel

Anneke
3-9-2017

Goed hotel, mooie schone kamer. Diner heel erg goed, wel redelijk aan de prijs. Ontbijt goed maar erg druk door veel mensen van buiten die ook nog voorrang krijgen bij de zitplaatsen. Voelt niet goed. Toegankelijk voor mindervaliden. Als begeleider moet je wel sterk en gezond zijn, want je moet een steile helling op om bij de ingang te komen. Moers heeft een mooie groen hart. Zeker de moeite waard.

Erg jammer..

Aly jonkers
29-8-2017

Gemis van airco! Raam open is gezien lawaai geen optie ook jammer dat gordijnen niet verduisteren. D'r invalide kamer met balkon heeft uitzicht op opslagplaats , mijn invalide moeder moest door een magazijn binnen en buiten en dat was niet fijn. Bovendien werd ze om 7 uur wakker van de leverancier auto die daar stond de lawaaien . Erg jammer dat zij en wij 2 nachten niet goed geslapen hebben. Verder prima arrangement .

Gemoedelijk Duits

A Vorstenbosch
25-8-2017

de fijne kamers welke gelegen zijn aan een groot park. Nadeel nog veen senioren diners. Porties veel te groot voor

Senioren. Wordt veel eten weggegooid.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Moers in Moers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Moers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Moers scoort een 7.39 uit 10 op basis van 245 reviews.