Hotel Van der Valk Moers

Hotel Van der Valk Moers
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Moers voor je op een rij gezet:

237 reviews over Hotel Van der Valk Moers in het Nederlands

In dit fantastische hotel willen we terug komen.

M. Verkerk,
15-4-2019

We hebben een fantastisch verblijf gehad. Goede kamer, fijne bedden en keurig schoon. Keken uit op een mooi park. Het eten was verrukkelijk. Heerlijke buffetten en er was zoveel om te kiezen. Zeer vriendelijke bediening met humor. De receptie heeft ons prima geholpen met telefooncontact naar een kerkgemeenschap waar we een kaarsje opstaken en mijn zus haar portemonnee was kwijt geraakt. Gelukkig is hij teruggevonden door de pastoor. In het hotel kon je e-fietsen huren. Door omstandigheden lukte het niet om 5 fietsen te huren. Tip: bespreek de fietsen een dag van tevoren zodat ze opgeladen zijn voor de volgende dag. Moers is een leuke plaats om te bezoeken.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Jan de Groot,
3-4-2019

We wilden Carnaval ontvluchten en dat is zeer goed gelukt. Fijn Hotel. Lekker eten. En vriendelijk personeel. zeer goede prijs kwaliteits garantie.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De Royal Suite is schitterend. Op airco na, is deze van alle luxe voorzien. Ruime sauna, regendouche en een ruim 2-pers bubbelbad met tv. Vanuit het raam kijk je uit op een park. De Suite was goed schoon. In het restaurant kun je genieten van een kwaliteit eten, die ruim boven de meeste andere Van Der Valk restaurants ligt. Deze hoort voor ons in de top 3. En we hebben er al in velen gegeten. Als voorgerecht raad ik de eendeborst of de tomatensoep aan. Deze laatste wordt heel luxe opgediend. Als vleeshoofdgerecht heeft mijn man genoten van de supermalse tournedos en ik samen met hem van de Chateaubriand. Maar de visschotel (zalmfilet, reuzegarnaal met kabeljauw) is voor de visliefhebbers ook een dikke aanrader. Bij het ontbijt is er genoeg keuze om hier div. extra luxe belegd broodjes te creëren. We kennen slecht duits, maar het personeel is erg vriendelijk en geduldig.

Gereisd met partner in maart 2019

HotelSpecials.nl

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel, goede kamers en perfect ontbijy. Wij begrijpen de slechte recensies niet! Alleen maar lof voor dit hotel!

Gereisd met partner in februari 2019

Prima hotel, maar het kan simpel veel beter.

Ineke & Hans van Wingerden,
21-12-2018

Tja, “iedere Van der Valk een hotel” was de kreet van een documentaire die onlangs is uitgezonden op de tv.. Zou deze tak nimmer de kritiek lezen? de klachten zijn bijna eender. Personeel naar een workshop klantvriendelijkheid (geldt niet voor hen die het ontbijt begeleiden!!) Het ontbijt is klasse, maar dan moet het diner toch ook beter kunnen. (Andere leiding/chef Kok in de keuken? Met de afgelopen recensies komt er niemand meer dineren. Recensies met allemaal tienen vinden wij erg overdreven. Ze zijn ook anoniem…... De bedden zijn goed. Kamer met bad en douche (waarvan de temperatuur sterk wisselt)

Gereisd met partner in december 2018

nooit meer

Gerard,
9-11-2018

Hotel prima. Schone kamers en heerlijk ontbijt. 1 keer gedineerd zeeeer matig. Lange wachttijden terwijl het niet druk was,veel gemopper om ons heen. Bearnaise saus was opgewarmde mayonaise, zonder dragon. Alles tot daar aan toe, maar dan vertrek je uit het hotel en tref je de meest chagrijnige duitse receptioniste die ze hebben kunnen vinden. Daardoor alles verpest.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Slecht personeel, heeeel jammer

Rasenberg,
6-9-2018

Kamers wel mooi. Balie personeel erg nors, eten in restaurant was echt zeer teleurstellend, patat was lauw, 2 roosjes bloemkool, chateaubriand erg weinig, ontbijt was wel oké, nee voor ons nooit meer, personeel echt heel onvriendelijk, slaat echt nergens op, zo behandel je geen klanten

Gereisd met partner in september 2018

Mooi hotel en goed bereikbaar

Kelly,
22-8-2018

Wij sliepen in een comfort deluxe kamer en die was mooi en netjes. We hadden een beneden kamer met terras enige minpuntje is dat er geen schotten tussenstaan dus je hebt geen privacy als je buiten zit.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dik tevreden...Gaan.beslist terug!

Brenda10,
8-6-2018

Een Gastvrij hotel. Van Receptie ..kamer..lunch..diner..als..uitgebreid ontbijtbuffet..Alles Super..

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Weer goed bevallen.

Ludovicus,
14-2-2018

Wij (5 volwassenen + 1 kind) zijn hier nu voor de derde keer geweest en we hebben weer genoten van een lang weekend (3 nachten) van zaterdag 10/2 tot dinsdag 13/2. We hadden dit keer een mindervalide kamer(kamer 102) en 2 tweepersoonskamer (kamer 113 + 114). Er was in de tussentijd weinig veranderd. Het enige wat ze nu wel hadden en vorige keer niet, is een kindermenu. Bij het kindermenu hadden ze o.a. De keuze uit pasta met bolognese-saus. Frietjes met kipnuckets. Kleine schnitsel met frietjes en nog 2 andere gerechtjes voor de allerkleinste. We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Moers in Moers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Moers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.