Vakantiehuis Haus Brigitte

2008

Zeer gastvrij!

Fam. Guitjens
29-9-2008

Leuk, ruim, duits ingericht huis. Ruime woonkamer, open simpele keuken, 2 badkamers en ruime slaapkamer. Omheinde tuin. Klein dorpje, in de omgeving voldoende recreatie mogelijkheden. Recht tegenover het huis ligt een speeltuintje voor de kinderen. Vriendelijke eigenaren.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Haus Brigitte

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Brigitte in Mielinghausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Brigitte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.