Hotel Land Gut Höhne

5 reviews over Hotel Land Gut Höhne in het Nederlands

Vakantie Hotel Gut Höhne Mettmann juni 2014

Andy en Monique
11-7-2014

Heel mooi en bijzonder hotel zeker de moeite waard om dit hotel te ervaren.

zeer goed

Ron
        16-1-2014

Zeer vriendelijk voor mens en dier, alles is netjes enige min puntje is het aanzicht bij aankomst.

Prima hotel zeker nog eens.

Ron
        3-1-2012

Wij 5 nachten geweest en prima naar onze zin gehad, eeste aanzicht is niet mooi maar dat word snel goed gemaakt, zodra men door de entreepoort is ziet het er prima uit, service is prima en vriendelijk, een en ander is inderdaad gedateerd maar hier word aan gewerkt.

Sauna gedeelte is krap maar wel verzorgd en netjes.

Voordelen: schoon, goede service, vriendelijk, goed eten en drinken, alles aanwezig.

Nadelen: eerste aanzicht, hard bed (2de matras erop scheelde veel), gangenstelsel is een beetje een doolhof.

Oudbollig hotel

Jim
        29-8-2010

Wie van kleine, bedompte kamers met meubilair uit de 60-er jaren houdt, die overigens ook daarna ruiken, is hier aan het juiste adres.

Ontbijt was redelijk, totdat ik een haar tegenkwam in mijn muesli ! Mijn eetlust is me daarna snel vergaan. Veel achterstallig onderhoud op paden en wegen.

Zeker geen aanrader !

Aanrader voor 1 nachtje!

RS
        29-7-2010

Zeer mooi groot fort met eindeloze gangen; echt een doolhof, erg mooi.

Rustige omgeving, mooie grote binnentuin, midden in de bossen.

Binnen en buitenzwembad met knusse sauna/stoombad en

kamer (superieur met jacuzzi) is beetje ouderwets, oude meubels en bed.

In de directe omgeving niks te doen, qua loopafstand. 2 restaurants in het hotel die serveersters hebben gekleed als jonkvrouwen. Restaurant van het hotel zelf is erg lekker eten, het andere interne restaurant hebben we niet gegeten, zag er wel knus uit met openhaardjes in het restaurant, erg knus. Leuk voor op de doorreis. Kamerprijs van 135 voor 2p incl ontbijt beetje aan de hoge kant weliswaar maar kan het wel aanraden, het complex is erg mooi. Na 1 dag ben je er wel klaar mee, dat wel.

We hebben een aantal aanbieders voor Land Gut Höhne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Land Gut Höhne in Mettmann, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Land Gut Höhne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.