Camping Zur Schönen Aussicht

Meer campinginfo

27 reviews over Camping Zur Schönen Aussicht

• 2018
    9Inch02-09-2018

Mooi gelegen, vriendelijke camping.

Voor de derde keer op doorreis hier gestaan. Altijd vriendelijke ontvangst, een warme hap en goed getapte bier na een lange dag in de auto. De uitbaters (familie Dirkes) zijn zeer vriendelijk en begaan met hun gasten. Er zijn inderdaad relatief veel vaste plaatsen, maar ook voldoende toerplaatsen. De camping is schitterend aangelegd (na 62 jaar in eigen beheer steeds verder geperfectioneerd) en heeft leuke voorzieningen voor kinderen, waaronder een uitgebreide speeltuin en overdekt zwembad (kan bij mooi weer open). Alles is netjes en goed onderhouden. Broodservice aanwezig. We komen nu terug voor een langer verblijf; de omgeving is schitterend en de camping zelf biedt veel.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Werner Joling21-06-2018

Kleine camping met een mooi uitzicht!

Samen met mijn jongste zoon van elf twee nachten op deze camping gestaan. Werden ontvangen door de moeder des huizes. Zij runt samen met haar zoon de camping. Zeer gemoedelijk allemaal! Veel vaste staanplaatsen en een aantal toerplekken. Kregen een mooi plekje met een zeer mooi uitzicht over het dal! Prachtig! Net geknipte heggetjes en schoon sanitair. (wel douchen met muntje..) En een prima zwembad!! Het was erg rustig omdat het geen vakantie was. Wij hadden toevallig 'junivakantie'. Tussen de weilanden door wandel je zo naar Mettingen waar winkels en restaurantjes zijn.... Ook kun je mooi fietsen in de omgeving! Ibbenbüren en bergachtige omgeving is een aanrader en ook Tecklenburg is dichtbij. Prima om je een aantal dagen te vermaken! Omdat het de laatste dag slechter weer was en wij wilden klimmen in het klimbos in Ibbenbüren zijn we gaan zwemmen in het Aaseebad in Ibbenbüren. Veel zwembad voor een mooie prijs! Prima dus hier!!!

• 2017
    8Agnes10-11-2017

Heel prettig

De ligging van de camping is prachtig en doet zijn naam eer aan: de camping heeft een mooi uitzicht. Goed bereikbaar en in de buurt van het prachtige wandelgebied het Teutoburger Wald. Op de camping hangt een ontspannen en gezellige sfeer. Mede dankzij de behulpzame en toegankelijke eigenaar.

Alleenreizend

• Oude reviews

5Anneke07-08-2016

nooit meer, vol, geen kleine camping

Een camping die aangeeft meer dan de helft trekkers plaatsen en een tenten veld. Blijkt dat het merendeel vaste plaatsen, zelfs het tenten veld is bezet door vaste kampeerders. Zij staan in de zon en de tenten kunnen er bijna niet staan omdat de grond te nat en drassig is door de vele regenval in juni. Er was keuze uit 2 plaatsen, hele dag in de volle zon, geen schaduw plekje en te klein voor onze tent. Uiteindelijk 1 nachtje in de schaduw op het tenten veld gestaan, hele tijd dat wij er waren radio van vaste kampeerders. Weinig sanitair voor het aantal plaatsen, 1 douche bij het tenten veld en 3 heren en 3 dames douche. Dit voor ong 100 plaatsen. 1,30 voor 1x douchen (niet gemeld op de site) leuke speeltuin voor de kinderen, zwembad was een uit de kluiten gegroeide badkuip. Je zou er vlak kunnen fietsen, maar naar de camping toe was al een stevige klim.

• 5Staat v/h sanitair

• 8HG07-07-2016

Nette camping

Deze camping al eerder bezocht en nu weer 2 dagen. Keurig nette camping. Een gedeelte van het terrein is voor vaste gasten. Mooit uitzicht op Mettingen. Via een binnendoor pad kan je lopend naar Mettingen. Begin juli werd er nog geen brood bezorgd op de camping. Fijn overdekt zwembad. Zeer uitgebreide speeltuin voor kinderen. Alles wordt zorgvuldig bij gehouden. Dochemunten zijn inderdaad aan de dure kant. (1,30)

• 8fam. Walters16-08-2015

Keurige camping

Goed onderhouden camping van alle gemakken voorzien (riool en water per plek). Douchetijd is (inmiddels) ruim afgesteld (€0,70). De eind afrekening geeft een vreemd gevoel wanneer de prijzen niet inzichtelijk zijn. Niet op de site en nergens op de camping. Alles gaat "uit het hoofd". De prijzen op de site van campingnavigator wijken hierdoor ca 10% af met als reden dat dit de tarieven van 2014 zijn. Tip: Vraag vooraf de tarieven op.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Tessa12-08-2015

Prachtig!

Heerlijk rustige camping met zwembad ( schoonmaak kon beter ) en speeltuin. De douches waren heerlijk en ruim. Sanitair was schoon maar wel je eigen wc papier meenemen.

Uitzicht is prachtig maar vanuit je caravan zie je dit helaas niet. De sfeer is erg gemoedelijk. De eigenaar komt elke avond langs met de vraag of er nog broodjes besteld moeten worden voor de volgende ochtend.

• 10Staat v/h sanitair

• 8Géraldine31-08-2014

Heerlijk rustig!

Wat een heerlijke, gemoedelijke camping. Perfect om tot rust te komen! Met zeer vriendelijke eigenaren (broer en zus), die kunnen zorgen voor een smakelijke "Flammküche" (voor €5,- ). Een prachtige speeltuin, mooi zwembad. Douchen is prijzig (€ 1,30 voor 7 min) kan goedkoper, door minder water door de douchekop te persen of gewoon korter. Zou een hele verbetering zijn.

• 9Hordijk12-08-2014

Heerlijke camping

Prima verblijven op deze nette camping. Alles is voorhanden: prachtige natuur, mooie dorpjes, zwembad, restaurantje, biljart. Alles om een heerlijke vakantie te vieren.

• 7Staat v/h sanitair

• 9vrielink03-08-2014

super ligging

gemoedelijk rustig mooie omgeving

• 9Staat v/h sanitair

Anders

5 tips over Camping Zur Schönen Aussicht

• Laura Bergmans, 11-05-2013

Wandelen naar Mettingen en een ijsje op het dorpsplein.

• Gwenda, 18-08-2012

zomerrodelbaan marchenwald, bootjes huren bij het Aasemeer, subtropisch zwembad Aaseebad, dagje Osnabruck, dierentuin Osnabruck, eten bij Alladin in Mettingen. Heerlijk en niet duur.

• Jan van Hell, 05-08-2012

Een bezoek aan het dorp Tecklenburg

3 vragen over Camping Zur Schönen Aussicht

• Fam.Jac.Bouw, 11-11-2018

voorjaarsarrangement

Wat is de prijs als wij met 2personen 75+ met caravan van 1 juni 2019 tot 30 juni 2019 d vakantie bij u doorbrengen geeft u dan de prijs incl stroom (hoeveel ampere) douchen Dus een all-inn prijs Is het een goede fietsomgeving met weinig hoogte verschillen? In afwachting van uw reactie Vriendelijk groetend Fam Jac.Bouw

• M.Waegemakers, 14-08-2018

Camping tarieven

Hoeveel kost het per nacht met 2 personen (60 plussers) caravan en electriciteit, eind augustus en begin sept.

Met vriendelijke groet

• Henry Kuijper, 18-02-2018

Plaatsen

Zijn de plaatsen afgebakend?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig