We hebben een aantal aanbieders voor Meschede (Sauerland) voor je op een rij gezet:

vakanties Meschede (Sauerland)

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Meschede (Sauerland)

doodse stad

loteling,
    3-8-2017

de omgevingg is mooi .. wandelen fietsen ..hennesee.. chillin zomerbar op de henne dam..

de stad zelf ..doods

op zaterdag middag bijna alles gesloten .. triestig

vorig jaar waren er wel enkele terrasjes open in het kleine centrum

volgende keer laten we deze stad zeker links liggen.

Gereisd met partner in juli 2017

zeker nog een keer weer

Silvia Zoutman,
    29-7-2017

Hennessee prachtig. Wij stonden daar op de camping wat ons wel wat tegen viel. Maar afijn natuur is daar prachtig. Zou graag wel weer heen willen en dan heerlijk in een hotel. Maar helaas heb ik daar het budget niet voor.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Behoorlijke voorzieningen maar weinig eigen sfeer

Frank,
    28-7-2017

Goed: Het is een prima uitgangspunt voor verkenning van het hele Sauerland. Vanuit Oost-Nederland rijd je er in 1.45 u. heen en je voelt je dan toch in een geheel andere omgeving dan waar ook in Nederland. Vrij veel kleinschalige winkels en eetzaakjes. De Hennesee ligt bij deze plaats en dat is een erg leuke plek om bijvoorbeeld omheen te wandelen of een boottochtje te maken van een uur. Er is vanuit het Stadspark een leuke moderne en erg hoge trap te beklimmen (333 treden) naar de Hennesee dam.

Minder goed: Voor een authentieke Sauerland atmosfeer is Meschede zelf niet de eerste plaats die je zou moeten bezoeken. Het is een redelijk druk verkeersknooppunt voor de streek.

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie stad en omgeving

Sari Bogaard,
    7-10-2015

Er zijn veel winkels in Meschede. Je hoeft echt niets uit Nederland mee te nemen, alles is daar te koop. Alleen voor de fietsers moeten ze toch wat anders verzinnen dat is echt hopeloos om daar te fietsen in de stad.

Gereisd met partner in oktober 2015

Mooie omgeving en leuk winkelstraatje

melker,
    9-8-2014

Viel mij op dat er ook in Duitsland, steeds minder gegroet word en in het verkeer is het zo, als je 50 km mag dan komen ze nog met honderd km om je heen scheuren, of ze rijden op je bumper en dat gebeurt niet 1 keer maar is een gewone zaak daar! De laatste 4 jaar is dit in ernstige mate toe genomen, jammer van dit mooie land

Gereisd met partner in augustus 2014
Meschede (Sauerland) scoort een 8 uit 10, op basis van 72 reviews