Vakantiehuis Xaver's Ranch

2 reviews over Vakantiehuis Xaver's Ranch in het Nederlands

Mooi familie vakantiehuis!

Brian
27-12-2014

Het is een mooi groot vakantie huis met 5 slaapkamers, 2 badkamers en een ruime woonkamer met keuken, er is ook een mooi en lekker restaurant op eigen terrein.

Gereisd met vrienden in december 2014

Op deze fantastische plek komen wij al vanaf 1987.

Robert Kruidhof
19-1-2010

Vanaf 1987 komen wij hier al, soms 1x per jaar, meestal 2-3 keer. Je voelt je er direct thuis. Vellinghausen is een "dorp" van 2 families. De éne boerderij is nog volledig in gebruik, Xaver's Ranch is volledig ingericht om de bezoekers en vakantiegasten een onvergetelijke tijd te bezorgen.

Wil je rust, dan vind je die hier. 's Avonds laat, 's ochtends vroeg "oorverdovend" stil. Heerlijk om 's avonds een ommetje te maken rond een berg en het wild uit de bossen te zien komen. De Hennesee bevindt zich op ca. 500 meter lopen en daar is het zomers goed vertoeven. Na een wandeling, uitstapje of helemaal niets doen is het in de bar heerlijk genieten van 1 van de diverse vers getapte biertjes. Hier blijven wij nog jaren komen!!!!!!

Gereisd met partner in juli 1987

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Xaver's Ranch in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Xaver's Ranch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.