Vakantiehuis Wiegers

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag22°5°

We hebben een aantal aanbieders voor Wiegers voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Wiegers in het Nederlands

comfortabel huis

Elly
10-10-2014

Compleet huis, mooi gelegen voor wandelingen direct vanuit de woning. Fijne badkamer. Voor het aantal gasten wat klein vriesvak, verder complete keuken. Fijne badkamer met veel ruimte en zeer ruime douche. Groot terras gedeeltelijk overdekt en met tuinstel en schommelbank. Inkopen en pinautomaat op ca. 5 km. Restaurant Kremer op loopafstand ( 200m), het eten is er heerlijk. Uitstapjes: Varen op de Hennesee, Winterberg, Brilon ( museum met dinosaurusskeletten)

Gereisd met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wiegers in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wiegers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.