Hotel Welcome Meschede / Hennesee

Kinderhotel
Hotel Welcome Meschede / Hennesee
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Welcome Meschede / Hennesee voor je op een rij gezet:

143 reviews over Hotel Welcome Meschede / Hennesee in het Nederlands

Afgelopen week een prachtige vakantie gehad in Welcome hotel Meschede. Mooie kamers (we hadden jammer genoeg geen zicht op het meer) Voor onze twee zoontjes was het ook heel leuk, vriendelijk personeel ook naar kinderen toe. Super ontbijtbuffet, heerlijk diner buffet.

Het enige minpuntje is dat er geen keuze menu is en dat het buffet alleen maar één vlees en één visgerecht bevat, maar dat is meer opbouwende kritiek. Al het eten is van uitstekende kwaliteit.

Erg mooi hotel

Ria
15-8-2013

Dit hotel hadden wij uitgezocht omdat het voorkwam op de lijst met Bongo-hotels én al een aardige goede score had op zoover. Wij kwamen aan en kregen met de bon een appartement toegewezen. Heerlijk ruim en schoon met uitzicht op het meer Hennesee. Prachtig. We kwamen aan om 18.00 en konden direct gebruikmaken van het buffet. Er was voor elk wat wils, salades, vlees, vis, vegetarisch. Prima. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid met heerlijke broodjes en veel vers fruit. De lunch waar wij volgens de bon recht op hadden werd keurig geleverd in een doosje en was ruim voldoende. Ook werd goed rekening gehouden met mijn vegetarische dieet. Als wij 's ochtends gingen ontbijten werden ondertussen de handdoeken vervangen enz.

Al met al prima, niets op aan te merken.

nooit meer

johan
15-8-2013

mooi hotel ziet er van binnen uit goed .kamers ook netjes sommige personeels leden waren saggerijnig kwam om 1900 eten kreeg je gelijk kommentaar.de bonnetjes van drankjes in het restaurant absoluut nakijken want dat was al een paar gebeurt omdat mijn vrouw en ik elke dag het zelfde bestelde en als je niet oplet teken je ervoor en betaal je meer , ontbijtbuffet was uitstekend maar het dinerbuffet niet zo weinig variatie terwijl je er wel extra voor moet bijbetalen

HotelSpecials.nl

zeer geslaagde vacantie in dit hotel gead

Welcome Hotel Meschede Duitsland
13-8-2013

klant vriendelijk personeel.

Mooi maar saai

meneer Nitert
1-8-2013

Mooi hotel, mooie ligging en goed eten, maar weinig te doen in de omgeving.

prima

mevrouw de Boon- Versluis
30-7-2013

goed hotel. vriendelijk personeel. Prima kamers, schoon en netjes.

mooi hotel, met prachtige ligging

meneer lammers
27-7-2013

rond groot meer, met gratis fietsen rond dit meer gereden,en dat was de moeite waard.

eten zeer goed,kamers perfect.

ronduit fantastisch

Luyts
5-7-2013

we verbleven voor de zesde keer hier in een appartement met formidabel zicht op de Hennesee. Leuk dat het personeel ons herkende. Uitstekende bediening. Spijtig geen buffetvorm wegens het lagere aantal gasten maar....

diner was fantastisch. Gaan zeker nog terug.

geweldig hotel

E. de Hoogh
23-6-2013

alles getuigde van een geweldige klasse. Schoon, alles keurig onderhouden

en geweldig personeel

Niet meer dan redelijk!

Willem en Nel
25-5-2013

De ligging van het hotel is heel mooi, althans als je een kamer boekt aan de kant van het meer. Anders kijk je uit op de parkeerplaats. Er is heel vriendelijk personeel, maar er lopen ook diverse chagrijnige personeelsleden rond. Tien minuten te vroeg in de eetzaal en je wordt er op een zeer onvriendelijke manier op gewezen dat je eerst om 20.00 uur werd verwacht. Wij hebben al in diverse hotels gelogeerd, maar het eten zowel 's morgens als 's avonds was zeker niet geweldig en dat nog wel met de pinksteren. Het toetje 's avonds was echt minimaal. Ons zien ze hier niet meer terug.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Welcome Meschede / Hennesee in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Welcome Meschede / Hennesee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.