Hotel Welcome Meschede / Hennesee

KinderhotelWeer vandaag-1°-11°
Hotel Welcome Meschede / Hennesee
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Welcome Meschede / Hennesee voor je op een rij gezet:

144 reviews over Hotel Welcome Meschede / Hennesee in het Nederlands

Goed hotel met een schitterend uitzicht op meer!

Yvonne en Thomas
19-8-2013

wij waren hier een week. Wij hadden logies met ontbijt. Ontbijt is prima en zeer uitgebreid. In Meschede en omgeving zijn veel eettentjes waar je voor max. 30 euro incl. drankje kunt eten. Ga eens naar Pizza & Pasta. Daar hebben ze echt alles, van eend tot schnitzel tot salade en pizza en pasta. Heerlijk gegeten samen voor 25 euro incl. Frisdrank.

Ook 2 x Winterberg geweest. Heel erg gezellig. Barst v.d. Terrasjes, winkels en eet daar vooral bij Schnitzel XXL. Zalige schnitzels voor 9 euro p.p.

Uit eten gaan is niet duur.

Ik zou geen halfpension nemen, is duur en saai!

De wandeling rond het meer is schitterend, je doet er 4 uur over.

Sauna gebeuren is prima. 1 grote sauna, 1 caldarium. 1 solarium en diverse douches. Buiten kan je heerlijk liggen op bedjes

Fietsen kan je echt vergeten daar. Veel te steil.

Wij hebben een heerlijke week gehad en 90 km gewandeld. Aanrader!!!

Gereisd met partner in augustus 2013

Afgelopen week een prachtige vakantie gehad in Welcome hotel Meschede. Mooie kamers (we hadden jammer genoeg geen zicht op het meer) Voor onze twee zoontjes was het ook heel leuk, vriendelijk personeel ook naar kinderen toe. Super ontbijtbuffet, heerlijk diner buffet.

Het enige minpuntje is dat er geen keuze menu is en dat het buffet alleen maar één vlees en één visgerecht bevat, maar dat is meer opbouwende kritiek. Al het eten is van uitstekende kwaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Erg mooi hotel

Ria
15-8-2013

Dit hotel hadden wij uitgezocht omdat het voorkwam op de lijst met Bongo-hotels én al een aardige goede score had op zoover. Wij kwamen aan en kregen met de bon een appartement toegewezen. Heerlijk ruim en schoon met uitzicht op het meer Hennesee. Prachtig. We kwamen aan om 18.00 en konden direct gebruikmaken van het buffet. Er was voor elk wat wils, salades, vlees, vis, vegetarisch. Prima. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid met heerlijke broodjes en veel vers fruit. De lunch waar wij volgens de bon recht op hadden werd keurig geleverd in een doosje en was ruim voldoende. Ook werd goed rekening gehouden met mijn vegetarische dieet. Als wij 's ochtends gingen ontbijten werden ondertussen de handdoeken vervangen enz.

Al met al prima, niets op aan te merken.

Gereisd met partner in augustus 2013

nooit meer

johan
15-8-2013

mooi hotel ziet er van binnen uit goed .kamers ook netjes sommige personeels leden waren saggerijnig kwam om 1900 eten kreeg je gelijk kommentaar.de bonnetjes van drankjes in het restaurant absoluut nakijken want dat was al een paar gebeurt omdat mijn vrouw en ik elke dag het zelfde bestelde en als je niet oplet teken je ervoor en betaal je meer , ontbijtbuffet was uitstekend maar het dinerbuffet niet zo weinig variatie terwijl je er wel extra voor moet bijbetalen

Gereisd met partner in juli 2013

zeer geslaagde vacantie in dit hotel gead

Welcome Hotel Meschede Duitsland
13-8-2013

klant vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Mooi maar saai

meneer Nitert
1-8-2013

Mooi hotel, mooie ligging en goed eten, maar weinig te doen in de omgeving.

Gereisd met partner in juli 2013

prima

mevrouw de Boon- Versluis
30-7-2013

goed hotel. vriendelijk personeel. Prima kamers, schoon en netjes.

Gereisd met partner in juni 2013

mooi hotel, met prachtige ligging

meneer lammers
27-7-2013

rond groot meer, met gratis fietsen rond dit meer gereden,en dat was de moeite waard.

eten zeer goed,kamers perfect.

Gereisd met partner in maart 2013

ronduit fantastisch

Luyts
5-7-2013

we verbleven voor de zesde keer hier in een appartement met formidabel zicht op de Hennesee. Leuk dat het personeel ons herkende. Uitstekende bediening. Spijtig geen buffetvorm wegens het lagere aantal gasten maar....

diner was fantastisch. Gaan zeker nog terug.

geweldig hotel

E. de Hoogh
23-6-2013

alles getuigde van een geweldige klasse. Schoon, alles keurig onderhouden

en geweldig personeel

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Welcome Meschede / Hennesee in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Welcome Meschede / Hennesee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.