Hotel Welcome Meschede / Hennesee

Hotel Welcome Meschede / Hennesee
7,3

17 tips over Hotel Welcome Meschede / Hennesee

loteling, 3-8-2016

leuke bar op de Hennedam ..(+-500m van het hotel)

dagelijks geopend vanaf 12 u

met regelmaat optredens of openlucht cinema.

loteling, 3-8-2016

het buffet avond eten is om 18.00 u beter dan om 20.00 u.

vlees en vis garen verder, wat ten koste van de kwaliteit is.

W en B de Graaf, 30-8-2014
Een leuke ( wel pittig klimmen) wandeling is het 'sinnepfad' dicht bij het hotel . Ook langs de hennesee kun je mooi wandelen en is een 'gemakkelijk' pad gelegd.

We hebben een aantal aanbieders voor Welcome Meschede / Hennesee voor je op een rij gezet:

E Rijfers, 13-8-2014
Zorg dat er een glas rosé te verkrijgen is en passende muziek voor iedereen bij het diner. En ook sfeervolle gelegenheid voor natafelen! Faciliteiten moeten bruikbaar zijn!
Geert Mast, 10-5-2014

Warnstein brouwerij.

In de omgeving leuke wandelgebieden.

tacroels, 9-9-2013
Fiets of wandeltocht rondom de hennesee

Joost, 26-8-2013
Goed voor een paar dagen logies met ontbijt, zoek voor de avond een restaurant in de omgeving.
Arno, 17-8-2013
Voor gezinnen met jonge kinderen is dit een ideaal hotel, wij hadden twee 2-persoons kamers aan elkaar met een tussendeur, ideaal gewoon zeker voor de prijs die ervoor gevraagd wordt.
Ria , 16-8-2013
In de directe omgeving vind je de Hennesee, hier kun je een boottocht(je) maken of zwemmen. Ik vond het meer iets leuker ongeveer 1,5 km van het hotel af, iets rotsachtiger. Bij de receptie, maar nog meer bij het toeristenbureau in Meschede vind je veel info over Sauerland. Erg leuk vond ik om met de kabelbaan in Willingen omhoog te gaan, Bruchhauser Steine te bekijken, wandelen bij Kahler Asten, lekker eten kun je in Meschede bij Der Griech
johan, 15-8-2013
in de omgeving is genoeg te doen overdag .maar s,avonds niets zelfs in het hotel ,meschede is een stile plaats vandaar dat we drie kwartier zijn gaan rijden naar winterberg