Hotel Von Korff

Kleine hotelsWeer vandaag14°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Von Korff voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Von Korff in het Nederlands

Hier hebben ze begrepen wat service is.

J. Huisman
13-1-2009

Von Korff's is een familiehotel waar ze goed begrepen hebben wat service is. Bovendien prima kamers en een uitstekend ontbijt. Geen moeite lijkt te veel! Een toppertje!

Gereisd Alleenreizend in januari 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Rookruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Von Korff in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Von Korff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.