Vakantiehuis Sauerlandstuben

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag23°6°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Sauerlandstuben voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Sauerlandstuben in het Nederlands

Nooit meer bij brand als rat in een val!

Mary Raaff,
2-6-2017

Aardige mensen, eenvoudig, op zolder weinig uitzicht. Gevaarlijk appartement bij brand geen vluchtwegen alleen trap middenin maar bij brand onbruikbaar. Geen brandblussers aanwezig! Gemeld aantal malen bij touroperator maar nooit iets gehoord, zou uit verhuur programma gehaald moeten worden. Onverantwoordelijk zoiets te willen verhuren. Touroperator wil ik nooit meer zaken mee doen!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Vakantiehuis info

• Op het terreinTuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sauerlandstuben in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sauerlandstuben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.