Hotel Luckai

Kleine hotelsWeer vandaag10°4°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Luckai voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Luckai in het Nederlands

Absoluut een aanrader.

R T,
17-8-2018

Het hotel was netjes en mooi ingericht, echt zoals je in Duitsland kan verwachten. De eigenaar en zijn vrouw en het personeel zijn aardig en zorgen dat hun gasten niets te kort komen.

De ligging en locatie zijn zeer geschikt om diverse plaatsen te bezoeken, zoals Warstein, Meschede met de Hennesee, de Mohnesee en ook Winterberg ligt niet al te ver. De omliggende plaatsjes zijn ook zeker de moeitte waard om door te wandelen. Dichtbij is een prachtige wandelroute (de Panoramaweg, net achter het hotel) met mooie uitzichten.

Het hotel is ook uitermate geschikt voor groepen en motorrijders zijn zeer welkom.

We hebben een super week gehad.

Gereisd met partner in augustus 2018

Relaxed ,Goed eten ,Goed verzorgd

JH
23-9-2014

Het is een schone verzorgde accommodatie ,gelegen tegen een bosrand met mooi uitzicht over het plaatsje.

Acc ligt dicht bij de Autobaan ,bushalte op 50 m en tussen twee stations in ,ieder op 3km.Met bus en trein relaxed uitstapje maken met een 3 dagen buskaart .Te koop in bus , geldig in geheel Sauerland.

Zeer vriendelijk behulpzaam personeel , uitstekend ontbijt en in restaurant menu .s'avonds. een keuze uit een grote kaart..

Eten was voortreffelijk.

Kamer ,licht en ruim ,met een heerlijke sofa ,en schoon

Gereisd met partner in september 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luckai in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luckai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.