Camping Knaus Campingpark Hennesee

Camping Knaus Campingpark Hennesee
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Hennesee voor je op een rij gezet:

13 tips over Camping Knaus Campingpark Hennesee

Fam. Brandsma, 16-5-2015
"restaurant" op vliegveld is leuk omdat je dan in echte vliegtuigstoelen kunt eten.
kitty&kees, 19-9-2014
Het is een goede camping voor het maken van wandel- & fietstochten.Zowel de wandel &fietstocht begind bij de camping.Aanrader is de fietstocht over oudespoorbaantjes en de wandeltocht rond het stuwmeer.Wij kregen bij de receptie een fietskaart van ongeveer 120km wat voor 75% over oude spoorbaantjes e.d. gaat prachtig.
sjeng, 2-6-2014

winkels o.a Lidl op +/- 8km van camping (Im schwarzen Bruch 46 meschede), Aldi ligt er direct naast. Zit alleen een grillroom(keetje) tussen waar je voor weinig, goed kunt eten. (duitse gerechten, maar ook pizza, kebab enz)

Maakt eens een rondvaart op de hennesee(1u)

pretpark fort fun op +/- 20km vd camping is een aanrader.

Kristel, 18-9-2013

* Breng een bezoek aan Willingen (circa 45 minuten rijden), ook zwembad Lagune Erlebnisbad is een aanrader.

* Boottochtje op de Hennesee (circa 10 minuten naar aanlegsteiger, ga je daarna door naar Meschede is het nog 25 minuten lopen via sterk hellende weg. Terugweg hebben wij de bus gepakt die stopt bij het Welcome Hotel, hier ligt de aanlegsteiger voor terugreis).

Bettie, 11-9-2013
Willingen en Lipstadt zijn leuk om naar toe te gaan, gezellige stadjes.
fam. van Ingen, 8-9-2013

Met kinderen is Thiko-kinderland leuk om te doen (een binnen- en buitenspeeltuin) en de plaatselijke veemarkt/kermis in Reiste (eind augustus) is ook het bezoeken waard.

En natuurlijk kun je mooie wandelingen maken in Sauerland.

essieb52, 11-8-2013
De rodelbaan in willingen is heel leuk
A Breuker, 26-7-2013
als je er toch bent kijk even bij xavers ranch daar kunnen de kinderen leuk paard rijden op afspraak en je kunt er lekker eten voor weinig.
Wolfmanklaas, 8-10-2012
Goede tips gekregen voor restaurants e.d. in de regio. En wat ze niet wisten werd meteen opgezocht of gegoogeld. Winkeltje en restaurant bij de camping. Voor hondenliefhebbers is het gemakkelijk uitlaat- en wandelgebied te vinden, vrijwel vanuit de camping.
Evelien, 15-8-2012
Wandelen er zijn verschilllende mooie routes in de buurt. En natuurlijk rodelen.

Onze bezoekers bekeken ook: