Camping Knaus Campingpark Henneseesterstersterster

8Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Meschede (Sauerland)

8Fantastisch

• 5.3Eetgelegenheden
  • 5.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Hennesee voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

143 reviews over Camping Knaus Campingpark Hennesee

• 2019
    5fam krommendijk18-08-2019

afbrokkelende camping op mooie lokatie

Super slecht restaurant maakt totaal plaatje onvoldoende. 1e keer eten niet gaar bloed kwam uit het varkenscoteletten na klacht nieuwe gekregen, weer hetzelfde. Laatste dag nog 1 x geprobeert. na 1.5 uur nog steeds geen eten gekregen. navraag bij de bediening leverde een snau op dat ze de kok niet was. Sanitair verouderd en schimmelranden en toilet alleen maar kinder hoogtes. Op de plaatsen geen ruimte voor de auto. Velden wel netjes onderhouden, ligging prachtig. helaas hopeloss ouderwets met de mittag ruhe. Kon met noodgeval niet de camping af.

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Xenia09-08-2019

Zelf wat van maken

Ligging van de camping is mooi aan het meer en je kunt vanaf de camping wandelen of fietsen rond de Hennesee. De camping zelf is een beetje armoedig en heeft duidelijk een tekort aan goed personeel. Er is weinig bereik met je mobiel en je kunt Wifi kopen voor 4 euro per 24 uur (tussendoor uit te zetten). Helaas zijn de slagbomen dicht (zowel voor ingaand als uitgaand verkeer) tussen 12.00 en 15.00. Bij ons was er veel kapot: de slagbomen deden het niet meer, het zwembad had technische mankementen, de sigarettenautomaat was kapot en het reserveringssysteem deed het ook niet. Animatie alleen in het Duits! Toch een leuke tijd gehad in een tent van touroperator, maar je moet er zelf wat van maken. Restaurant op de camping is eenvoudig maar goed met hopeloos inefficiënt personeel. De campingwinkel is zeer eenvoudig. Bijna niks te krijgen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2Marieke01-08-2019

Echt nooit meer!

Vergane glorie deze camping... alles verouderd of stuk. Onverzorgd, nauwelijks kinderanimatie en vooral vies.. heel erg vies! Een schoonmaker die je liever niet tegenkomt in het donker die een beetje door de douche scharrelt als er gedoucht wordt. Heeeeeel erg smerig sanitair, lauw water, heel slecht! Het uitzicht is wel mooi. Nooit meer deze camping!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Cjm van der Van der bruggen23-07-2019

Mooie plek

Fijne camping. Moooooie omgeving. Fijn sanitair. Super voor wandelen en fietsen. Klein binnenzwembadje. Gedateerd restaurant. Geen vertier verder

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Ellen27-06-2019

Volgend jaar weer eigen tent en andere omgeving!

Op deze camping hadden wij een tent geboekt. Camping was erg rustig, logisch in het voorseizoen. Wie er voor ons in de tent zaten, werd al snel duidelijk. Een groep jongens die in een weekend tijd 14 kratten bier hadden verzameld... dit was goed te ruiken. Bij melding werd hier lacherig over gedaan maar wat heb ik te maken met degene die voor ons in de tent zaten! Daar horen wij niks van te merken. Er was niet goed schoongemaakt en dingen waren stuk. De bedden waren zo hard dat wij na 4 dagen op een luchtbed zijn gaan slapen! De voordelen die wij dachten te hebben van zo'n tent, vielen al snel weg! Restaurant op de camping was goed. Vriendelijke mensen en heerlijk eten. Sanitair werd redelijk bijgehouden maar wel verouderd. Zwembad verouderd en meer dan een paar baantjes zwemmen zat er niet in. Omgeving mooi, leuk om te fietsen maar voor gezellige dorpjes hoef je in de omgeving niet te zijn!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    6Ellen21-08-2018

Prima

Prachtige zeer schone mobile home gehuurd prima bedden en bijna nieuw!!!! Fijn zwembad met toezicht niet groot maar prima Alleen nergens WiFi ook niet tegen betaling dat is voor de jeugd niet prettig Restaurant duur en niet lekker helaas Mooie omgeving rustige camping

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Familie H.08-08-2018

Prima vermaakt

Leuke week gehad in een ingerichte tent. Onze kinderen hadden gelijk veel vrienden en vriendinnetjes.
    Op de camping zelf was niet heel veel te doen, maar de omgeving is prachtig. Aanraders: rodelen in Winterberg, druipsteengrot en dierenpark in Warnstein en de himmelsteppe in Meschede. Verder hebben we heerlijk gezwonnen in de Hennesee en in het zwembad. In het zwembad was het wel streng qua toezicht. Verboden te duiken en te springen, je mocht dus alleen via het trapje het water in. Het restaurant was prima. Heerlijke gyros gehad. Sanitair was goed. 24/7 open en geen gedoe met muntjes maar gewoon onbeperkt douchen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5L.13-07-2018

Mooie omgeving thats it

Bij touroperator zag t er prima uit, reviews gelezen twijfelend er heen gegaan maar ook eigen ervaring telt. Aankomst was, vriendelijk mochten 12.00 erin ipv 16.00. Super rustig mooie omgeving prima. Helaas verveelde wij ons toch ondanks geen toezicht zwembad ivm 1.35mtr was het vaker niet open dan wel. Ook niet geheel uitdagend, voor onze dochter was er een speelkamer die prima was. We hebben diverse zaken buiten het park bezocht maar voor kinderen is het geen aanrader deze camping. Voor de rustige kampeerder natuurliefhebber wel. Weinig tot totaal geen faciliteiten en alles maar ook alles moet cash niks kan op de lin.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 8-09-05-2018

Top locatie, super camping, alle faciliteiten aanwezig, schoon en netjes met zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. De campnngwinkel heeft een beperkt assortiment levensmiddelen maar wel weer een zeer ruim assortiment wanneer je iets voor je caravan of tent nodig hebt.

Gereisd in april 2018

• Oude reviews

7fam Koop03-08-2017

Nette tent via touroperator

Nette en schone terrassencamping. Sanitair was prima, heerlijke douches.Vriendelijk personeel, spreken zowel Nederlands als Duits Eetgelegenheid (Grieks restaurant) was goed en betaalbaar. Winkeltje met alleen het hoognodige, wel elke ochtend verse broodjes. Grote winkelketens (o.a. Lidl, Aldi) 8 km verderop. Veel tieners, echter weinig vertier voor hen. Wel een sportveld en een pooltafel. Zwembad klein maar schoon. Helaas was het beachvolleybalveld te ver afgelegen van de camping en was de weg onder het tunneltje er naar toe verwaarloosd. Animatie alleen voor jongere kinderen. Wifi betaalbaar naar onze maatstaven, 4 euro voor 24 uur online. Omgeving is prachtig, vele bezienswaardigheden in de buurt.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

13 tips over Camping Knaus Campingpark Hennesee

• sjeng, 02-06-2014

winkels o.a Lidl op +/- 8km van camping (Im schwarzen Bruch 46 meschede), Aldi ligt er direct naast. Zit alleen een grillroom(keetje) tussen waar je voor weinig, goed kunt eten. (duitse gerechten, maar ook pizza, kebab enz) Maakt eens een rondvaart op de hennesee(1u) pretpark fort fun op +/- 20km vd camping is een aanrader.

• Bettie, 11-09-2013

Willingen en Lipstadt zijn leuk om naar toe te gaan, gezellige stadjes.

• fam. van Ingen, 08-09-2013

Met kinderen is Thiko-kinderland leuk om te doen (een binnen- en buitenspeeltuin) en de plaatselijke veemarkt/kermis in Reiste (eind augustus) is ook het bezoeken waard. En natuurlijk kun je mooie wandelingen maken in Sauerland.

3 vragen over Camping Knaus Campingpark Hennesee

• Elizabeth, 14-07-2015

Hoe zit het met de wifi/internet? is het alleen in de receptie/kantine en is het gratis enz.?

• Bettie, 28-07-2013

toilet gebouwen.

Weet iemand of de tenten van vacansoleil dicht bij een toilet gebouw liggen?

Bettie, 11-08-2013

Hartelijk dank voor je antwoord, we hebben net geboekt dus hopen op een leuke vakantie!

essieb52, 11-08-2013

De tenten liggen vrij dicht bij een toiletgebouw. Bij de meeste tenten moet je wel een kleine helling af.

• Mike, 03-01-2011

Grote verschillen in comentaren

Kan iemand mij misschien helpen.

Wij zouden rond pasen een weekendje weg willen met de caravan. Heb deze camping tegengekomen op de website van ACSI en deze had daar redelijk goede comentaren.

Wat mij opvalt is dat er grote verschillen zijn in alle comentaren. Kan iemand me helpen en me nu echt eens melden hoe het op deze camping echt is.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig