Camping Knaus Campingpark Hennesee

Weer vandaag-2°-7°
Camping Knaus Campingpark Hennesee
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Hennesee voor je op een rij gezet:

85 reviews over Camping Knaus Campingpark Hennesee in het Nederlands

Prima

Ellen,
21-8-2018

Prachtige zeer schone mobile home gehuurd prima bedden en bijna nieuw!!!!

Fijn zwembad met toezicht niet groot maar prima

Alleen nergens WiFi ook niet tegen betaling dat is voor de jeugd niet prettig

Restaurant duur en niet lekker helaas

Mooie omgeving rustige camping

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima vermaakt

Familie H.,
8-8-2018

Leuke week gehad in een ingerichte tent. Onze kinderen hadden gelijk veel vrienden en vriendinnetjes.

Op de camping zelf was niet heel veel te doen, maar de omgeving is prachtig. Aanraders: rodelen in Winterberg, druipsteengrot en dierenpark in Warnstein en de himmelsteppe in Meschede.

Verder hebben we heerlijk gezwonnen in de Hennesee en in het zwembad. In het zwembad was het wel streng qua toezicht. Verboden te duiken en te springen, je mocht dus alleen via het trapje het water in. Het restaurant was prima. Heerlijke gyros gehad.

Sanitair was goed. 24/7 open en geen gedoe met muntjes maar gewoon onbeperkt douchen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie omgeving thats it

L.,
13-7-2018

Bij touroperator zag t er prima uit, reviews gelezen twijfelend er heen gegaan maar ook eigen ervaring telt. Aankomst was, vriendelijk mochten 12.00 erin ipv 16.00. Super rustig mooie omgeving prima.

Helaas verveelde wij ons toch ondanks geen toezicht zwembad ivm 1.35mtr was het vaker niet open dan wel. Ook niet geheel uitdagend, voor onze dochter was er een speelkamer die prima was. We hebben diverse zaken buiten het park bezocht maar voor kinderen is het geen aanrader deze camping. Voor de rustige kampeerder natuurliefhebber wel. Weinig tot totaal geen faciliteiten en alles maar ook alles moet cash niks kan op de lin.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

D-reizen

Top locatie, super camping, alle faciliteiten aanwezig, schoon en netjes met zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. De campnngwinkel heeft een beperkt assortiment levensmiddelen maar wel weer een zeer ruim assortiment wanneer je iets voor je caravan of tent nodig hebt.

Gereisd anders in april 2018

Nette tent via touroperator

fam Koop,
3-8-2017

Nette en schone terrassencamping. Sanitair was prima, heerlijke douches.Vriendelijk personeel, spreken zowel Nederlands als Duits Eetgelegenheid (Grieks restaurant) was goed en betaalbaar. Winkeltje met alleen het hoognodige, wel elke ochtend verse broodjes. Grote winkelketens (o.a. Lidl, Aldi) 8 km verderop.

Veel tieners, echter weinig vertier voor hen. Wel een sportveld en een pooltafel.

Zwembad klein maar schoon. Helaas was het beachvolleybalveld te ver afgelegen van de camping en was de weg onder het tunneltje er naar toe verwaarloosd. Animatie alleen voor jongere kinderen. Wifi betaalbaar naar onze maatstaven, 4 euro voor 24 uur online.

Omgeving is prachtig, vele bezienswaardigheden in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

redelijk goede camping

Marjolein
5-9-2016

Goed: sanitair, mindervaliden toilet/douche. Het zwembadje en de sauna waren prima: eenvoudig maar fijn. Echt heel vervelend de Mittagruhe van 13.00-15.00 uur, de kleine plaatsen en de slechte en dure WIFI. De omgeving is prachtig en in de Hennesee is het heerlijk zwemmen. Maar de camping iser duur!

Gereisd met partner in juli 2016

Kleinschalige camping; vinden wij heerlijk

Fijne (vrij nieuwe) chalets; mooi, houten overkapping, heerlijke douche, lekker warm water etc; aanrader. Let op: chalet op foto is een oude chalet. Hier zijn er nog twee van: even goed checken bij boeken welke chalet je boekt (de oude zijn niet aan te raden)

Tenten touroperator staan (zoals vaak) erg dicht op elkaar, parasol ipv partytent

Eenvoudig zwembad (binnen)

strand op loopafstand

kanoën is mogelijk

Animatie kids: indianen, basis is de natuur --> verwacht geen minidisco o.i.d. Je betaalt per activiteit 1 euro p.knd (tot ongeveer 9/10 jaar is het erg leuk). Onze boys vonden het top!

Animatie oudere kids/volwassenen: beperkt, eenvoudig, maar zeker leuk om met gezin te doen

tussen 13.00-15.00 is de camping 'dicht' oftewel wil je met de auto weg, dan van te voren auto buiten de slagbomen zetten

Zeer beperkte winkel (wel lekkere broodjes sochtends); maar op 10 min. rijden veel goede supermarkten (rewi, aldi, lidl etc)

Op camping grieks restaurant: voor 12,50 p.volw. heerlijk gegeten! Niet luxe, maar prima.

In stad op 10 min. rijdafstand (of met boot, te voet: 8 km lopen door heuvelachtig landschap) veel goede restaurantjes.

Nadeel: ijsjes kun je alleen kopen als winkel open is (beperkte tijden). Daarentegen heb je een vriezer in je kant en klaar tent of chalet dus ijsjes van de aldi...mmm

Wil je een uitgebreide luxe camping dan moet je hier niet wezen. Houd je meer van kleinschalige campings in een prachtig gebied; doen !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Best een opgave als je de camping overneemt

marco ter weijden
2-8-2016

Leuke camping nw eigenaar

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Campingwinkel prima, broodjes en voor de eerste levensbehoeften was alles aanwezig. Zwembad keurig schoon (niet groot), in het restaurant heerlijk gegeten en niet duur. Toilet en afwasruimte schoon, park netjes onderhouden. Vriendelijk personeel, ze doen niet moeilijk en afspraken werden nagekomen. Het meer is lopend wel wat ver maar met de auto prima te doen. Prachtig gelegen. Animatie was erg leuk, kinderen konden pijl en boog, dromenvangers, trommels maken, soep koken enz. Voor kinderen ouder dan ca. 14 jaar is er niets te doen. Kortom, een gezellige rustige familiecamping. We hebben begrepen dat er een nieuwe eigenaar op zit, tip voor de eigenaar....ga zo door!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima camping

De Groot
13-6-2016

Niets aan op te merken. Vriendelijk personeel, mooie plekken en makkelijk bereikbaar.

Gereisd met partner in juni 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Hennesee in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Hennesee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.