Vakantiehuis Kersting II

Vakantiehuis
Weer vandaag20°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Kersting II voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Kersting II in het Nederlands

Slechte prijs/kwaliteit

Beverdam
28-2-2011

Je moet er heen gaan voor de omgeving, want die is prachtig. Ons huisje [nr 3] was groot genoeg, maar er was [zeer] slecht schoongemaakt. Alles is zeer stoffig, vooral boven in de [kleine] slaapkamers.

Elke beweging in het huisje kan iedereen volgen, het kraakt enorm. Storend was was het feit dat er niet word geinvesteerd in onderhoud/vervanging. De toilet zit los, tafelpoten zijn met een hoekje weer aangemonteerd, verschillende soorten borden en bestek, kasten die niet sluiten c.q. scheefhangen, etc. etc.

Nadien moet je dan ook nog 50 euro schoonmaakkosten [waarvoor?!?] en gas/water/elektra betalen. Dan komt er dus nog 100 euro bij. De prijs/kwaliteit verhouding vonden wij echt slecht.

Er zijn echer ook positieve zaken; voor de kinderen is er genoeg op de boerderij te beleven, de omgeving is prachtig [met uitgezette wandelroutes] en de bedden hebben goede matrassen. Er is een prachtig restaurant bij.

Al met al blijft de prijs/kwaliteit slecht en komen wij hier niet terug!

Gereisd met vrienden in februari 2011

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Kersting II

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kersting II in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kersting II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.