Vakantiehuis Kersting II

Review geschreven door Beverdam

Slechte prijs/kwaliteit

Beverdam
28-2-2011

Je moet er heen gaan voor de omgeving, want die is prachtig. Ons huisje [nr 3] was groot genoeg, maar er was [zeer] slecht schoongemaakt. Alles is zeer stoffig, vooral boven in de [kleine] slaapkamers.

Elke beweging in het huisje kan iedereen volgen, het kraakt enorm. Storend was was het feit dat er niet word geinvesteerd in onderhoud/vervanging. De toilet zit los, tafelpoten zijn met een hoekje weer aangemonteerd, verschillende soorten borden en bestek, kasten die niet sluiten c.q. scheefhangen, etc. etc.

Nadien moet je dan ook nog 50 euro schoonmaakkosten [waarvoor?!?] en gas/water/elektra betalen. Dan komt er dus nog 100 euro bij. De prijs/kwaliteit verhouding vonden wij echt slecht.

Er zijn echer ook positieve zaken; voor de kinderen is er genoeg op de boerderij te beleven, de omgeving is prachtig [met uitgezette wandelroutes] en de bedden hebben goede matrassen. Er is een prachtig restaurant bij.

Al met al blijft de prijs/kwaliteit slecht en komen wij hier niet terug!

Gereisd met vrienden in februari 2011