Vakantiehuis Im Rothlande

Vakantiehuis
Vakantiehuis Im Rothlande
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Im Rothlande voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Im Rothlande in het Nederlands

Heerlijke plek met veel rust!

Familie van Meurs
13-7-2009

Compleet huisje waar ze geprobeerd hebben aan de kleinste dingen te denken. Alleen jammer dat ze maar 1 koekepan hadden, waar niet mee te werken viel. Bedden lagen ook ok en alles was heel schoon. Een hond meenemen is ook geen bezwaar, alleen hij kost wel geld. Ik geloof dat het €2,50 per nacht was. Ik hoefde verder alleen schoonmaakkosten en de elektra was inbegrepen en ook de borg. De Hennesee is mooi, maar je moet zeker andere plaatsen bekijken!

Gereisd met partner in juni 2009
2008

wij, 2 volw

moniek
11-2-2008

wij, 2 volw. en 2 kids 7 en 9, zijn terug van een week wintersport. We hadden huis Bianca gehuurd.

Prima huis, goede voorzieningen, mooie ligging, goed verzorgd, ruime kastruimte en gezellige kamers.

Op het park zelf zijn geen voorzieningen, maar 10 min. lopen naar de camping Knaus Hennesee en je hebt een heerlijk binnenzwembad, winkeltje, restaurant tot je beschikking.

Enige nadeel is de hoge elektriciteits,water en gasbedragen, die niet inclusief zijn.(deze staan op de offerte vermeld, dus ip.weet men dat van te voren).

Absoluut een aanrader!

Gereisd familie in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Im Rothlande in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Im Rothlande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.