Vakantiehuis HenneseeTraum

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis HenneseeTraum in het Nederlands

Leuk huisje op een prachtige plek

Erik,
7-6-2017

Het huisje ziet er netjes uit en is prachtig gelegen. Vanuit de woonkamer en vanaf het balkon kijk je uit over de heuvels. Ondanks dat het op een park ligt heb je veel privacy door de hoge bomen en struiken. Je kan dus ongestoord in de tuin zitten. Het huisje is prima uitgerust met een complete keuken incl. vaatwasser, lekkere bedden, voldoende meubilair, enz. Een klein minpuntje vonden wij de bank (slaapbank) in de woonkamer: die zakt teveel door en zit dus niet lekker. Maar verder niets dan lof: wij kunnen het huisje zeker aanraden. In de omgeving kan je prachtig fietsen en wandelen. Er zijn ook mountainbikeroutes in de omgeving, maar die lopen voornamelijk over asfalt en zijn daardoor niet echt spannend. Maar de mooie natuur maakt veel goed. Op de nabijgelegen camping (ca. 10 min. lopen) kan je verse broodjes halen.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis HenneseeTraum in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis HenneseeTraum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.