Vakantiehuis Haus Panorama

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Haus Panorama in het Nederlands

Fijn huisje in prachtige omgeving

A. van den Berg
18-5-2015

Huisje Panorama ligt op een heuvel, wel even wat traptreden klimmen. Het heeft een klein tuintje, uitgebreid tuinmeubilair. Prima bedden, 1 tweepersoonsbed (eenpersoonsdekbedden!) en 3 eenpersoonsbedden in andere kamer. Complete keuken, met oven, vaatwasser etc. De omgeving is erg mooi, fijn om te wandelen, leuke stadjes in de buurt. Simpele sauna en zwembad op loopafstand, idem restaurantje, alleen geopend in vakantieperiode. Eigenaren zijn prettig in omgang. WIFI code is ideaal voor oudere kinderen. Fijne ontspannende vakantie gehad, we komen hier vast nog terug!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Panorama in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.