Hotel Gasthof Pension Abshoff

Kleine hotelsWeer vandaag13°10°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Pension Abshoff voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Gasthof Pension Abshoff in het Nederlands

dit is een goed en goedkoop hotel

g.boom
23-3-2011

wij zijn een paar dagen in meschede geweest in hotel abshoff en het was werkelijk super goede bedden eten goed en een gezellige bar we komen zeker terug

leuk gemoedelijk pension

genine7
10-2-2011

leuk kleine gemoedelijk pesion van alle gemakken voorzien

de nederlandse eigenaren is een vriendelijk echtpaar die je echt een superverblijf willen geven

de omgeving is erg mooi aan de hennesee enalle bekende wintersport gebieden zoals winterberg vlakbij

Wij hebben met onze kinderen een super verblijf gehad en zeker terug

perfect hotel gemoedelijke bediening

j.verhoef
22-12-2010

goed en gemoedelijk hotel in het centrum van meschede goed onbijt en een gezellige bar gauw tot ziens

top vakantie gehadr"

genine
10-5-2010

dit is een top hotel met vriendelijke bediening en super kamers

Gemoedelijk familiehotel

herman Wijnen
11-2-2010

Centraal gelegen vlakbij de stad en voetgangersgebied.

In de omgeving zijn vele wandel- fietspaden door het bos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Pension Abshoff in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Pension Abshoff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.