Gasthof Dickel

2 reviews over Gasthof Dickel in het Nederlands

Beestenboel

Carlo
7-1-2009

Heb hier noodgedwongen de nacht moeten doorbrengen na een behoorlijke sneeuwbui. Het is echt zo Duits als bradwurst en jaren 70 porno. Lekker fout ingericht maar dat hoort er een beetje bij. Als je een dierenvriend bent moet je uit dit hotel wegblijven, overal kijken de trofeen van de eigenaar je aan. Tijdens het ontbijt aangestaard worden door 20 dooie beesten vind ik een beetje teveel van het goede, maar ach... ieder z'n hobby.

Gereisd anders in januari 2009
2007

Heel gezellig gasthof op loopafstand van het centrum

René Schaapveld
24-9-2007

Heel gezellig gasthof op loopafstand van het centrum. Wie graag wild eet zit hier goed. Eigenaar is zelf jager dus eigen geschoten wild staat hier op de kaart.

Gereisd met partner in Mon Sep 24 2007 11:27:25 GMT+0000 (UTC)

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Dickel in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Dickel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.