Vakantiehuis Bianca

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag20°4°
Vakantiehuis Bianca
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bianca voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Bianca in het Nederlands

mooi, schoon, compleet

Adrie
25-6-2016

Een fijn huis! Schoon, erg compleet, zelfs koffie, suiker, thee en zout en kruiden zijn er al. De wifi is goed, misschien iets langzamer als thuis. De krant werd elke dag even langs gebracht (plaatselijk sufferdje). Der service van de beheerder is uitstekend. En het uitzicht.... Als de omgeving niet zo mooi was zou je daar al genoeg aan hebben. Aan te bevelen!

Gereisd met partner in juni 2016

op foto op website huisje staan 2 tweepersoonsbanken, is nu 1 onhandige en veel stof afgevende hoekbank, ver van TV in grote kamer, ruikt er erg naar sigarettenrook, weinig comfortabele zitgelegenheid bij gebruik door 5 volwassenen. Glaswerk mag wel eens uitgebreid worden.

Gereisd alleenreizend in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bianca in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bianca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.