Vakantiehuis am Hennesee

2 reviews over Vakantiehuis am Hennesee in het Nederlands

Grote camping - rustig - gelegen in mooie omgeving

Jean-Marie Samyn
9-11-2016
  • camping wordt in september weinig bezocht - te rustig .
  • comfortplaatsen zijn te duur voor hetgene ze bieden - worden weinig genomen , daardoor is het eenzaam vertoeven .
  • vriendelijk onthaal - Duitstalig .
  • leuk restaurantje op de camping .
  • camping ligt nogal ver van de mooiste hoekjes in het Sauerland .
  • proper doch gedateerd klein zwembad - enkel in namiddag geopend.
  • mooie ligging doch terrein wordt onvoldoende gemaaid - struiken staan verwilderd.
Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi en rustig gelegen.

BART
24-2-2015

Het vakantie huis is mooi en rustig gelegen, 3 slaapkamers met goede bedden, 2 toiletten, bad/douche en een volledig (magnetron, oven, grill, vaatwasser, 4 pits-kookplaat. Comfortabele banken/stoelen. Voor 5 volw. voldoende ruimte. 20-30km van skipistes, prachtige omgeving en erg scherp geprijsd. (€130 voor 3 dagen/2 nachten met 5 personen en een hond incl schoonmaak en alle verbruik).

Gereisd met oudere kinderen in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis am Hennesee in Meschede (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis am Hennesee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.