Hotel Ringhotel Rheinhotel Vier Jahreszeiten

7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Ringhotel Rheinhotel Vier Jahreszeiten voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Ringhotel Rheinhotel Vier Jahreszeiten in het Nederlands

Fantastisch hotel

Miesje, 27-8-2017

Wij hadden een Fiets-arrangement met een onhandige opoe fiets (het op- en afstappen vonden we gevaarlijk omdat de ruimte tussen het vierkante stuur en het zadel te klein was). Echter de ligging van het hotel vlakbij het pontje is prachtig. De stad Düsseldorf ligt 15 km verderop fietsen langs de rivier. Bij de Touristinformation is een folder verkrijgbaar om alle bezienswaardigheden in één uur te bekijken.

Het hotel is geweldig en onze kamer was groot en mooi met uitzicht op het pontje. Echt een hotel voor een weekendje weg!

partycentrum met overnachtingsmogelijkheid

weekendreiziger, 11-8-2016

We troffen een weekend met prachtig weer. Alleen het terras was zaterdagmiddag en zondagmiddag gereserveerd voor een party. Je kan dan binnen gaan als gast of vertrekken naar een terras elders want het hotel bied geen alternatief voor de gasten. Het hotel legt duidelijk haar prioriteit bij het party en congrescentrum. Als hotelgast heb je je maar te voegen. verder boden de kussens geen stevigheid zo dun en plat. het eten in het restaurant was goed .

Minder als dan het er uit ziet

John, 16-1-2016

Ziet er aan de buitenkant mooi uit en mooie situering a/d Rijn

veel trappetjes. (vraag dus als je slecht ter been bent expliciet naar een passende kamer). Wifi matig tot slecht. Flinterdunne kussens. Kleine badkamer (had een eenpersoonskamer). Voor recreanten ligt het geisoleerd. Omgeving behalve dan de Rijn niet veel bijzonders.

Ontbijt redelijk, diner kon beter.

chique en prima

T.Humblet, 2-9-2015

Geboekt via een aanbieding in de krant voor een fietsarrangement, prima geregeld. Diner was lekker en bijzonder. Gratis potje jam uit de omgeving als welkom, vond ik leuk.

Ontbijt was prima en uitgebreid. Jammer dat de wifi op de kamer instabiel was. In de lobby werkte het goed. Ook moest je elke keer opnieuw inloggen. = vervelend.

Fietsroute kaart meegekregen, maar lastig te volgen omdat er geen aanwijzingen waren. ( kan het hotel verder niks aan doen), Met pondje naar de overkant, was leuk en snel. De overkant was een verrassing. Leuk stadje met oude gebouwen en leuk centrum. 's avonds was er in het hotel en de omgeving niks te doen. Ook niet aan de bar. ( ligt misschien aan de tijd van het jaar)

Wel heel dunne kussens maar voor de rest prima. En langs de Rijn fietsen was echt heel leuk. Goede fietspaden tot hartje Düsseldorf en langs beide zijden van de Rijn heel goed te doen.

Uitstekend hotel.

w.schoolderman, 22-12-2014

Ligging aan de Rijn.Gebruik gemaakt van een aanbieding van de krant voor 99 euro p.p. 2 nachten met ontbijt.Upgrade naar grote suite,zeer ruim met o.a 2 TV's en grote badkamer.Gescheiden toilet.Prima bediening.Zeer goed restaurant.Ruime parkeerplaats.Via de veerpont snel naar Dusseldorf.

Alles top in dit hotel.

w.schoolderman, 29-11-2014

Aan de Rijn gelegen hotel,voorste deel met restaurant mooi maar hoteldeel architectonisch lelijk.We hadden een de luxe kamer(suite) die zeer ruim is met 2 toiletten en 2 TV's.Aparte zitkamer en zeer ruime badkamer met douche,bad en toilet.Uitstekend onderhouden en schoongemaakt.Vriendelijke bediening en prima restaurant.

Teleurstelling !!!!

Annelies van Dartel, 23-6-2014

Het hotel is echt voor rustzoekers, wandelaars en fietsers Mooi gelegen aan de Rijn en vlakbij Dusseldorf.

De voorkant met bordes is prachtig, Voor een 4* hotel waren de kamers redelijk. De badkamer had een slechte douche,De hoofdkussens waren zo plat als een dubbeltje en de bedden aan de zachte kant.

Een hele ouderwetse TV en gratis WIFI.

Het ontbijt was goed,

Het personeel lijkt heel vriendelijk, maar het interesseert ze helemaal niets.

Wij waren daar speciaal voor de verjaardag van mijn man, maar van alle feestelijkheden die ik 3 keer heb besproken, is niets van terechtgekomen. Heel teleurstellend. Gewoon niet goed luisteren en zo moeilijk was het niet, waar ik om had gevraagd.

De volgende dag bij het ontbijt wilde ze het goedmaken met een kleine hartentaart bij het ontbijt.

Maar toen was hij niet niet meer jarig en kon de teleurstelling niet meer goedmaken.

Ook de bijgevraagde kussens waren weer vergeten. Dit ben ik van Duitsland niet gewend. Wij komen hier niet meer terug.

Ouderwets goed.

Angélique, 23-1-2009

Mooi comfortabel hotel vlakbij Dusseldorf. Ruime frisse kamer met zicht op de Rijn. Zeer vriendelijk personeel, heerlijk ontbijtbuffet. Een aanrader.Prima prijsstelling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ringhotel Rheinhotel Vier Jahreszeiten in Meerbusch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ringhotel Rheinhotel Vier Jahreszeiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ringhotel Rheinhotel Vier Jahreszeiten scoort een 7.43 uit 10 op basis van 8 reviews.