Gasthof Zum Riepen

Gasthof Zum Riepen
8,5

7 reviews over Gasthof Zum Riepen in het Nederlands

Met vrienden

Prima plek voor een weekend motorrijden

Rob
5-10-2014

Met 11 motorrijders een weekend doorgebracht bij Gasthof Zum Riepen. Eigenaren zijn Nederlanders, lekker makkelijk, prima locatie met 2 garages voor de motoren, grote kamers met goede bedden, voldoende douches met warm water, een bar met stamtafel, tot op heden de beste locatie die ik in Duitsland ben tegen gekomen.

Uitstekende locatie

Rob
2-6-2013

Vandaag, zondag 2 juni 2013, weer terug uit het Sauerland waar wij met een groep vrienden ( 11 man) zijn wezen motorrijden. Alweer voor het 3e jaar naar dit hotel gegaan. Dit komt vooral door de gastvrije eigenaren Aad en Claudia. Voor hen is niets te gek. Garages waar eigen auto's in staan worden voor de gasten die op de motor komen leeggemaakt. Ook de omgeving is voor motorrijders, fietsers en wandelaar uitstekend.

Gezellig, gastrvrij...

Jos & Rianne
4-6-2011

Bij Aad en Claudia was het goed toeven, hemelvaart 2011. Natuurlijk hadden we geweldig weer. Gastvrijheid, fijne oplossing voor de motors ( afgesloten garage ).

Alles is bespreekbaar. Fijne ruime kamers en douches ( we hadden met 10 personen de zolder, 2 appartementen en de rest kamers ) Goed gegeten, prima BBQ. Onze eigen georganiseerde bingo ( met een knipoog ) kreeg bijval van Aad.

Het dorp zelf stelt niets voor, waarschijnlijk in de winter wel met een skilift.

Voor iedereen een goede prijs/kwaliteit.

Geweldig!

Fam. Koenders
6-10-2010

wij zijn met ons dochtertje van 1,5jr geweest. Voor haar was het buiten een beetje gevaarlijk omdat het huisje op een schitterende heuvel ligt. Maar wat is het huisje SCHOON! En van alle gemakken voorzien. Het ligt een eindjevan winkels vandaan, maar de bakker zit in de buurt. Wat een heerlijk weekend. Zeker voor herhaling vatbaar! Willingen is ook gezellig met veel terrasjes.

prijs kwaliteit is uitstekend

M Hogenberg
30-5-2010

gasthof zum Riepen is voor bikers een zeer goed uitgangspunt voor een mooi weekend motorrijden. uitstekend onbijt en s`avonds een goed diner. Motor kan in een garage staan

In een woord "GEWELDIG"

M.Moris
20-8-2009

Wij komen er al 10 jaar en vinden het er fantastisch, vooral het voortreffelijk eten wat iedere dag weer een verassing is.

Fantastisch gemoedelijk Gasthof / pension

Ton & Ineke
16-6-2009

Gasthaus zum Riepen is een leuk klein gasthof.

De gasten krijgen er een geweldig ontbijt ´s morgens en een heerlijk 3-gangen diner´s avonds. Ruime kamers met gedeeltelijk ´n balkon.

Het dorpje (Dudinghausen) valt onder de gemeente Medenbach. Het is een klein dorpje,er is niets te doen.Voor rust zoekers aan te raden. Als toerist krijg je een Sauerlandkaart waarmee je gratis met bus/trein kan reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zum Riepen in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zum Riepen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.