Gasthof Zum Österntor

8,4

7 reviews over Gasthof Zum Österntor in het Nederlands

Prima!

Theo vergeer, 21-3-2017

Goed verblijf, schone ruime kamers, zeer aardige eigenaar en super lekker gegeten , zeker het geld waard!

Geweldig Gasthaus

G., 21-4-2014

We zijn al verschillende keren in dit Gasthaus geweest. De mensen zijn ontzettend vriendelijk! De kamers zijn fantastisch! En het eten is geweldig!

In de omgeving is veel te doen, schaf een Sauerland kaart aan en verken de hele omgeving.

Wij worden altijd met open armen ontvangen.

Hallo Brigitte und Gerd Lubbert

Jo en Elly Klaassen, 20-10-2010

Wij,Jo en Elly Klaassen, willen jullie weer heel hartelijk bedanken voor de ontzettend goede verzorging tijdens onze laatste vakantie.Wij komen twee keer per jaar en dat al 10 jaar lang bij jullie.en hebbben het erg naar onze zin. We verheugen ons al op de volgende keer, het voelt alsof we thuis komen.

Een van de vier recencies klinkt ons onbekend in de oren.Ik denk maar zo;Je wordt behandeld zoals je zelf bent.Heel veel groeten van Jo en Elly

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Österntor voor je op een rij gezet:

uitmuntend adres voor een kort verblijf.

Ton & Sjanie Coenraads, 4-9-2010

Zum Östertor is wat ons betreft zeker een aanrader voor een korte vakantie, tijdens ons eerste bezoek ( nu reeds 4 x ) geboekt op basis van LO, de eigenaar rade ons aan om tijdens een eventueel volgend bezoek HP te nemen, hetgeen ons uitstekend is bevallen, ruime portie met een verscheidenheid aan gerechten, zeer goed van smaak en zelf bij een verblijf van 5 of 6 nachten nooit de zelfde soep, vlees en/of groente.

Lekker uitgebreid ontbijt.

super prijs-kwaliteitsverhouding!

Jan van der Poel, 30-5-2010

een eerlijke stek voor een paar fijne dagen in het mooie Sauerland. Eten kun je hier goed en nog voor een aangename prijs. De eigenaar staat voor je klaar om je verblijf succesvol te maken. Het ontbijt is heerlijk!

Ik vind dit een aanrader.

A.B.Klaus, 9-3-2010

Wij zijn hier met vier personen een lang weekend geweest met halfpension.

Helemaal goed.Kamers prima.Ontbijt en diner,geweldig.

On-Duits slecht!

Fam Vermeulen, 14-10-2009

Tijdens ons verblijf in Centerparcs Hoch Sauerland eind September zijn we op een avond terecht gekomen in deze Gasthof. Aan de buitenzijde ziet het er redelijk chique uit, maar als je eenmaal binnen bent mankeert er nogal wat aan. De ontvangst is koel, eigenlijk ongeinteresseerd. Het restaurantgedeelte bevindt zich aan de achterzijde - afgezonderd van bar en activiteiten en geeft een ietwat doodse indruk, mede doordat er geen achtergrondmuziek wordt gedraaid. In tegenstelling tot wat we gewend zijn in Duitsland was het eten vervolgens ontzettend slecht: de dressing op de salade was al een 'paar daagjes niet meer goed'en het vlees was ronduit ranzig. Het leek wel bedorven - zo stonk het. We hebben er vervolgens niet meer van gegeten en de ober / eigenaar ingelicht. Die negeerde onze klacht en nam geen enkele actie: geen excuses - geen korting of geen aanbod van iets anders. We werden verder volledig genegeerd en mochten daarna het volle pond afrekenen. Dus: ga nooit naar Zum Osterntor!!

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Österntor voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zum Österntor in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zum Österntor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Zum Österntor scoort een 8.41 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: