Vakantiehuis Schweinsberg

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag28°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Schweinsberg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Schweinsberg in het Nederlands

Geweldige locatie

Sylvia Zonneveld
19-3-2015

Al een aantal keren bij "Frau Ante" geweest. Altijd een warm onthaal en uitstekende verzorging. Prachtige omgeving. Heerlijk huis, fijn terras erbij voor als het lekker weer is en dan wordt zelfs je drankje gebracht. Alles doet Frau Ante alleen maar niets is haar teveel. Leuk dorpje voor een kleine wandeling en in de omgeving kun je heerlijk fietsen, wandelen en wat wij doen, motorrijden. Inderdaad kunnen de motoren de garage ingereden worden en als daar meer ruimte nodig is dan wordt er even een trekker naar buiten gereden. In mei 2015 zijn wij weer te gast.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

zeer gastvrij

honke
6-6-2011

zeer leuk en gastvrij onderkomen. rustig gelegen. gastvrouw was zeer gastvrij. we waren met 6 personen op 4 motoren de motoren konden allemaal in de garage worden geparkeerd. we komen er zeker nog een keer.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• ZwembadJacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Schweinsberg in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Schweinsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.