Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland

9.1Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Medebach (Sauerland)

9.1Fenomenaal

• 8.6Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

41 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland

• 8Familie Rus03-03-2017

heerlijke midweek met groot gezelschap

Volop ruimte in woon en slaapvertrekken en prima uitvalsbasis naar het wintersport in Winterberg en Willingen. Rustige ligging met uitzondering van de vroege kerkklok. Keuken ingericht op groot gezelschap.

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9Nicolette28-02-2017

Geweldig voor een weekend met vrienden en kids

Wij hebben met 10 volwassenen en 12 kids genoten van dit huis. Super veel ruimte, veel slaapkamers, bijna allemaal met douche en WC. Schoon bij aankomst. Tuin met veranda en evt. bij te boeken een enorme zolder. Prima voorzieningen in de keuken, 2 koelkasten, vriezer, grote oven en fornuis en professionele vaatwasser. Regen bij ons was sneeuw in Winterberg dus ook nog 3 dagen prima kunnen skiën. Klein half uurtje rijden.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 9Familie Kühnel & co.13-01-2017

Prima voor een grote groep!

Het was prima. Grote ruimte voor iedereen gezamenlijk. Keuken prima. Maar ook veel eigen slaapkamers met eigen! badkamers.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Rita10-01-2017

Top huis! Value for money!

Gezellig, hier en daar gedateerd, maar met aandacht ingericht. Kamers elk met eigen badkamer. Compleet ingerichte keuken, van alles voldoende (alleen een paar drinkglazen erbij). Mooi terras en tuin. Enkele douches gaven niet altijd warm water. Wifi kan beter. Maar al met al een heel fijn verblijf gehad.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 8cools02-11-2016

superweekend

ideaal huis voor grote groepen. iedere kamer heeft zijn eigen badkamer. de badkamers mogen een update krijgen maar ze waren proper. rustige ligging in een rustig dorp. alles was aanwezig in het huis, van drinkglazen was het een mix maar wijnglazen waren er bijna niet. wij hebben een superweekend gehad en de kinderen vonden het ook fantastisch. 's morgensvroeg gaf de pastoor een heel klokkenconcert. de omgeving is prachtig

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9cools sandra01-11-2016

heel goed en zeer ruim!!

alles was super, alleen de ijskast piepte constant ;)

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 7Luc. Slager02-08-2016

Het was goed toeven in deze accomodatie

De slaapkamers zijn goed, vooral omdat een ieder een eigen douche en wc heeft De banken in de huiskamer zijn niet prettig om op te zitten. In de keuken viel de stroom regelmatig uit. De stoppen vlogen er vaak uit.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Marleen Hansen27-06-2016

we voelden ons thuis en hebben genoten!

bijzonder goed dat iedereen een eigen ruimte heeft met bad/douche en toilet!!! voor onze groep was een grote ruimte nodig en die is er. hier hebben we heerlijk kunnen werken (schilderen). de gezamenlijke ruimtes zijn aangenaam zo ook de balkon en de tuin met het kabbelende beekje. één minpuntje voor sommigen was dat de wifi niet werkte. we zijn er al 5x geweest voor een werkvakantie dus dat wil zeggen dat het goed is. elke keer zien we verbeteringen zoals dit jaar oa douche/ slaapkamers, badkamer, keukenblok en nog zoveel meer. het wordt erg goed onderhouden allemaal.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Ilse26-05-2016

Fijn huis, verzorgd ingericht, heerlijke tuin

Verzorgd ingerichte kamers en woonkamer. Ook de keuken is compleet ingericht. Midden in het dorp gelegen, maar heel rustig, met prachtige wandelroutes om de hoek. Bovendien een heerlijke tuin grenzend aan een kabbelend beekje. Ik was hier voor een cursus met een groep. Het enige minpuntje was dat het wifi af en toe uitviel, zoals vaker in Sauerland. Kortom, een heel fijn huis voor een vakantie met een groep of voor een retraite.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 8Suzan23-04-2016

Heerlijke week persoonlijke ontwikkeling

De accomodatie is fijn met voldoende voorzieningen en goede bereikbaarheid per auto. Een toilet en douche op elke kamer vind ik echt een pluspunt.

Gereisd met vrienden in april 2016

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland info