Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland

9.1Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Medebach (Sauerland)

9.1Fenomenaal

41 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland

• 2018
    10Armanda14-08-2018

Fantastisch! Een aanrader

Via touroperator een rondreis gemaakt. We begonnen in Olsberg toen naar Jena en afsluitind naar Waldkirchen. Touroeprator had alles enorm goed geregeld. We hadden ook echt goede hotels en waren overal bekend gemaakt door de touroperator. Echt top! Ik raad deze reis ten zeerste aan.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Lava Els09-06-2018

Prachtige locatie.

Super prijs kwaliteit verhouding. Oerduits. Vriendelijk. Eten zeer goed en verzorgd. Zwembad kan properder.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Marieke van Gijtenbeek06-03-2018

Het was precies zoals we hadden gehoopt,

Dat het meer geschikt is voor ouderen

Gereisd met partner in november 2017

• 7Sabrina04-03-2018

bij verbetering zeker nog een keer.

Mooie ruime woning. Ideaal met groepen en ideaal zoveel douches en toiletten. De veranda en tuin zijn prima! Wel vonden we het erg stoffig en zijn zelf met een plumeau en stofzuiger eerst overal bij langs gegaan aangezien we kleine kinderen hebben die op de grond spelen. De kleine gebreken die we hadden hebben we aangegeven bij de huurbaas welke erg vriendelijk was! Een groot nadeel vond ik wel dat het warm water best snel op was. Als iedereen van het skieen weer komt wil men graag een warme douche. maar na een man of 10/12 is het water echt op en duurt het erg lang voor er weer nieuwe is zodat de andere helft dezelfde avond niet meer kan douchen. Ook was het erg jammer dat in de omschrijving bij het boeken stond dat er wifi was, dit was er alleen niet en je eigen telefoon heeft slecht bereik. Wij waren met 7 autos en dat kon qua parkeren net precies.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 7Marijke Wijngaards02-03-2018

Goed. Gezellig

Heel goed. Was gezellig. Ik heb het even heel druk

Gereisd met partner in september 2017

• 8LUC VAN DESSEL29-01-2018

Ideaal vakantiehuis voor een familieweekend.

Wij gaan reeds 4 jaar op shortski familieweekend naar dit vakantiehuis. Veel kamers en iedere kamer heeft een eigen douche en wc. Keuken is recentelijk volledig vernieuwd. Voldoende parkeerplaatsen.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 8Herman Bron15-01-2018

Mooie omgeving en prima lokatie voor een groep

Het huis was goed verzorg voor een grote groep zijn er voldoende en ruime slaapplaatsen, de gezamelijke woonkamer is in verhouding wel kleine maar prima te doen. De keuken is van allerlei gemakken voorzien.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

8Daan Kroesen, wandelvereniging 't Lup09-10-2017

Heerlijk verblijf voor wandelgroep

We zijn hier voor de 2e keer met veel plezier een weekend geweest met onze wandelgroep. Ideaal vertrekpunt voor mooie wandelingen, gelijk vanaf de voordeur. Ruim huis, kamers voor elk wat wils. 1 en 2 persoons maar voor wie gezellig bij elkaar wil liggen ook 6 persoons. Douche en toilet op elke slaapkamer, nieuw betegeld, schoon en fris. Slaapkamers wel een beetje stoffig en wat authentiek maar zeker functioneel, prima matrassen. Keuken van alle gemakken voorzien. Veel keukengereedschap en professionele spoelmachine voor de vaat. Woonkamer niet heel groot, wel met breedbeeld tv, radio en cd speler. Vervanging van het lompe bankstel voor meer compacte gezellige zitjes (zoals de al aanwezige hoekzit) is wellicht een volgende investering, dan kan er een grotere groep bij elkaar zitten. De wifi is slecht maar dat is weer goed voor het groepsgebeuren. De informatiemap lijkt wat achterhaald en met wel heel veel leefregels, voor die pagina's tekst nemen we echt niet de tijd. Beter om deze vooraf toe te zenden. Daarnaast is het praktischer om informatie en handleidingen aan te brengen daar waar het nodig is (keuken, afval, tuin). Dit gebeurt ook al wel. Overdekt buitenterras en tuin zien er leuk uit maar gezien het koude weer geen gebruik van gemaakt. De kerkklokken (6:30u) en het luid stromende beekje aan de achterzijde zijn ook zeker authentiek. Laatst genoemde sust je heel fijn in slaap, het eerste zorgt ervoor dat het ontbijt op tijd klaar staat. In het kleine dorpje ruim aanbod van eetgelegenheden. Wij hebben heerlijk gegeten bij Zum Burghof. Informatie over sleuteloverdracht bij aankomst en vertrek is niet eenduidig maar de beheerder wordt wel bereikt. Plannen voor een volgende keer worden al gesmeed.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 8Koca Loca31-08-2017

Mooi ruim huis, ideaal en rustig gelegen...

Veel propere kamers met apart sanitair, aparte leefruimte en ruime keuken en bijkeuken. Professioneel gas fornuis, jammer dat er slechts 3 pitten werkten, en ideale professionele vaatwasser. Prachtig terras, bij koude afsluitbaar, en dito tuin! Kampvuurplek aanwezig, sympathieke buren die je voor een prijsje voorzien van deftig hout. Propere tuinmeubelen, BBQ, ... vrij beschikbaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8José Blankenstein-Vermeulen30-07-2017

In 1 woord fantastisch, mooi landschap.

Schone kamers, leuke ingericht de ligging was ook goed. In de buurt was van alles te doen, je kan er heerlijk wandelen, fietsen en natuurlijk vlakbij ligt een mooi meer waar je heerlijk kan zwemmen. De mensen waren heel vriendelijk en beleeft, en Winterberg is vlakbij, rondom liggen hele leuke dorpjes die een bezoekje waard zijn.

Gereisd met partner in juli 2015

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland info