Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland

VakantiehuisWeer vandaag26°7°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland
8,3

28 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland in het Nederlands

Het was precies zoals we hadden gehoopt,

Marieke van Gijtenbeek, 6-3-2018

Dat het meer geschikt is voor ouderen

bij verbetering zeker nog een keer.

Sabrina, 4-3-2018

Mooie ruime woning. Ideaal met groepen en ideaal zoveel douches en toiletten. De veranda en tuin zijn prima! Wel vonden we het erg stoffig en zijn zelf met een plumeau en stofzuiger eerst overal bij langs gegaan aangezien we kleine kinderen hebben die op de grond spelen. De kleine gebreken die we hadden hebben we aangegeven bij de huurbaas welke erg vriendelijk was! Een groot nadeel vond ik wel dat het warm water best snel op was. Als iedereen van het skieen weer komt wil men graag een warme douche. maar na een man of 10/12 is het water echt op en duurt het erg lang voor er weer nieuwe is zodat de andere helft dezelfde avond niet meer kan douchen. Ook was het erg jammer dat in de omschrijving bij het boeken stond dat er wifi was, dit was er alleen niet en je eigen telefoon heeft slecht bereik. Wij waren met 7 autos en dat kon qua parkeren net precies.

Goed. Gezellig

Marijke Wijngaards, 2-3-2018

Heel goed. Was gezellig. Ik heb het even heel druk

Ideaal vakantiehuis voor een familieweekend.

LUC VAN DESSEL, 29-1-2018

Wij gaan reeds 4 jaar op shortski familieweekend naar dit vakantiehuis.

Veel kamers en iedere kamer heeft een eigen douche en wc.

Keuken is recentelijk volledig vernieuwd.

Voldoende parkeerplaatsen.

Mooie omgeving en prima lokatie voor een groep

Herman Bron, 15-1-2018

Het huis was goed verzorg voor een grote groep zijn er voldoende en ruime slaapplaatsen, de gezamelijke woonkamer is in verhouding wel kleine maar prima te doen. De keuken is van allerlei gemakken voorzien.

Heerlijk verblijf voor wandelgroep

Daan Kroesen, wandelvereniging 't Lup, 9-10-2017

We zijn hier voor de 2e keer met veel plezier een weekend geweest met onze wandelgroep. Ideaal vertrekpunt voor mooie wandelingen, gelijk vanaf de voordeur. Ruim huis, kamers voor elk wat wils. 1 en 2 persoons maar voor wie gezellig bij elkaar wil liggen ook 6 persoons. Douche en toilet op elke slaapkamer, nieuw betegeld, schoon en fris. Slaapkamers wel een beetje stoffig en wat authentiek maar zeker functioneel, prima matrassen.

Keuken van alle gemakken voorzien. Veel keukengereedschap en professionele spoelmachine voor de vaat. Woonkamer niet heel groot, wel met breedbeeld tv, radio en cd speler. Vervanging van het lompe bankstel voor meer compacte gezellige zitjes (zoals de al aanwezige hoekzit) is wellicht een volgende investering, dan kan er een grotere groep bij elkaar zitten. De wifi is slecht maar dat is weer goed voor het groepsgebeuren. De informatiemap lijkt wat achterhaald en met wel heel veel leefregels, voor die pagina's tekst nemen we echt niet de tijd. Beter om deze vooraf toe te zenden. Daarnaast is het praktischer om informatie en handleidingen aan te brengen daar waar het nodig is (keuken, afval, tuin). Dit gebeurt ook al wel.

Overdekt buitenterras en tuin zien er leuk uit maar gezien het koude weer geen gebruik van gemaakt. De kerkklokken (6:30u) en het luid stromende beekje aan de achterzijde zijn ook zeker authentiek. Laatst genoemde sust je heel fijn in slaap, het eerste zorgt ervoor dat het ontbijt op tijd klaar staat. In het kleine dorpje ruim aanbod van eetgelegenheden. Wij hebben heerlijk gegeten bij Zum Burghof. Informatie over sleuteloverdracht bij aankomst en vertrek is niet eenduidig maar de beheerder wordt wel bereikt. Plannen voor een volgende keer worden al gesmeed.

Mooi ruim huis, ideaal en rustig gelegen...

Koca Loca, 31-8-2017

Veel propere kamers met apart sanitair, aparte leefruimte en ruime keuken en bijkeuken. Professioneel gas fornuis, jammer dat er slechts 3 pitten werkten, en ideale professionele vaatwasser.

Prachtig terras, bij koude afsluitbaar, en dito tuin! Kampvuurplek aanwezig, sympathieke buren die je voor een prijsje voorzien van deftig hout.

Propere tuinmeubelen, BBQ, ... vrij beschikbaar.

In 1 woord fantastisch, mooi landschap.

José Blankenstein-Vermeulen, 30-7-2017

Schone kamers, leuke ingericht de ligging was ook goed. In de buurt was van alles te doen, je kan er heerlijk wandelen, fietsen en natuurlijk vlakbij ligt een mooi meer waar je heerlijk kan zwemmen. De mensen waren heel vriendelijk en beleeft, en Winterberg is vlakbij, rondom liggen hele leuke dorpjes die een bezoekje waard zijn.

heerlijke midweek met groot gezelschap

Familie Rus, 3-3-2017

Volop ruimte in woon en slaapvertrekken en prima uitvalsbasis naar het wintersport in Winterberg en Willingen. Rustige ligging met uitzondering van de vroege kerkklok. Keuken ingericht op groot gezelschap.

Geweldig voor een weekend met vrienden en kids

Nicolette, 28-2-2017

Wij hebben met 10 volwassenen en 12 kids genoten van dit huis.

Super veel ruimte, veel slaapkamers, bijna allemaal met douche en WC. Schoon bij aankomst. Tuin met veranda en evt. bij te boeken een enorme zolder. Prima voorzieningen in de keuken, 2 koelkasten, vriezer, grote oven en fornuis en professionele vaatwasser. Regen bij ons was sneeuw in Winterberg dus ook nog 3 dagen prima kunnen skiën. Klein half uurtje rijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duitsland Sauerland scoort een 8.25 uit 10 op basis van 28 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: