Vakantiehuis Ferienhaus Villis

3 reviews over Vakantiehuis Ferienhaus Villis in het Nederlands

Prima logeeradres/Ferienwohnung

Yvonne Hoebers
6-11-2017

We kwamen voor een heerlijke oktober-herfst-wandeling-weekendje-weg naar Deifeld met als logeeradres Ferienwohnung Villis. Een prima en compleet huis voorzien van alle gemakken (inclusief handdoeken, wc-papier, hout, afwasbenodigdheden en beddengoed). Een heerlijke houtkachel (naast centrale verwarming) in de ruime woonkamer, nieuwe keuken en 3 ruime slaapkamers (waarvan 1 beneden). Een grote tuin (met trampoline en overdekte zithoek) en zelfs een balkon met prachtig uitzicht op de groene omgeving. In het dorp Deifeld zijn geen winkels om boodschappen te doen (in een dorp nabij wel mogelijk) en het is een rustig dorp waar veel wandelroutes starten. De wandelroutes zijn afwisselend door de weilanden heen (met mooie vergezichten), maar ook door de bossen. We hebben drie heerlijke dagen gehad in het huis en hebben genoten van de zeer gastvrije en behulpzame eigenaren.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantiewoning met prachtig terras

Willem
17-7-2017

Villis is een ideale vakantiewoning. Voldoende ruimte voor ons gezin (5 personen). Centraal gelegen op 15 minuten van Winterberg. Prachtige natuur waar de wandelaar zijn hart kan ophalen. Genoeg te beleven in de omgeving!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

supermooie plek

Ciska
30-6-2017

Even oversteken en je bent direct in supermooi wandelgebied. Hele mooie tuin en balkon en fijne keuken en grote kamer! Schattig dorpje.

Gereisd Met vrienden in april 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienhaus Villis in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienhaus Villis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.