Chalet EcoLodge Sauerland

Chalet
Chalet EcoLodge Sauerland
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor EcoLodge Sauerland voor je op een rij gezet:

2 reviews over Chalet EcoLodge Sauerland in het Nederlands

Wat een heerlijk vakantiehuis!

Maarten
18-9-2016

De EcoLodge is een hele prettige accomodatie om te verblijven. Sfeervol, schoon en goed geoutilieerd. De kamers zijn ruim van opzet met voldoende opbergmogelijkheden en fijne bedden. De woonkamer/keuken is gezellig ingericht met een heel groot tv-scherm, een vaatwasser en een fijne grote oven.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

Heerlijke vakantie in een fantastsich huis

Ger
26-8-2016

Dit prachtige en comfortabele blokhuis ademt een heerlijke vakantiesfeer. De ligging is heerlijk rustig op een zeer groot grondstuk. Winterberg en Willingen zijn toch dichtbij. De beheerder woont vlakbij en staat altijd voor je klaar.

Het huis is nieuw en van alle gemakken voorzien; sauna, gratis wifi, een grote LCD TV, vaatwasser, combimagnetron, 2 badkamers, sfeervolle haard. De indeling is efficiënt en heeft 8 volwaardige slaapplaatsen in 4 slaapkamers, 8 zitplaatsen in het zitgedeelte- en ook 8 eetplaatsen. Echt voor 8 personen.

Er is ruim voldoende plaats om te parkeren op eigen grond. Er is een terras rondom het huis met ruim voldoende tuinstoelen en een eettafel en loungebank.

Het uitzicht is prachtig richting heuvels/bergen, velden en bossen. Hoewel we geen kleine kinderen hebben, kunnen we ons voorstellen dat ze hier uitstekend uit de voeten kunnen met een trampoline en grote stukken grasveld. Er is overigens ook een eigen jeu de boule baan.

Kortom: fantastisch!

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet EcoLodge Sauerland in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet EcoLodge Sauerland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.