Vakantiehuis De 4 Jaargetijden

Vakantiehuis
Vakantiehuis De 4 Jaargetijden
9,2

6 reviews over Vakantiehuis De 4 Jaargetijden in het Nederlands

Leuk huis, jammer van de buren

Kacozo
16-5-2015

Dit was de 2e keer dat we hier naar toe gingen. Het blijft een heel mooie huisje met veel ruimte en gezelligheid!! Jammer alleen dat er nu een huis naast is gebouwd. Vooral 's avonds ('s nachts) met buren in de hot tub......

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Super huis in Sauerland !

Ralph
4-1-2015

Een Heerlijk vakantiehuis in het mooie, leuke Sauerland ! Hele fijne Oud&Nieuw week gehad met 3 kids. Huis heeft gezellige zitkamer met NL tv, fijne keuken en leuke eettafel, ook goed voor spelletjes, en gezellige houtkachel (super makkelijk te bedienen). In de tuin een mooie sneeuwpop gemaakt. Ontvangst door de mensen daar was helemaal prima, zelfs de stoep helemaal sneeuwvrij gemaakt. Huis is van vele gemakken voorzien met een sauna als topper en er is van alles aanwezig (tot het strooizout aan toe). 3 grote slaapkamers, ook helemaal prima. We voelden ons al snel thuis. Het dorp Medebach is niet super spannend maar beschikt over 3 goede supermarkten (mn Rewe) en voldoende bakkers voor verse broodjes ! Het zwembad bij Center Parcs is een aanrader. Je bent ook zo in het leuke Winterberg maar ook in Willingen waar volop sneeuwpret te beleven is. Een echte aanrader !!

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

Mooie goed ingerichte woning

John
25-9-2013

Mooie moderne woning. Ligt wel vlak naast doorgaande weg. Grote flatscreen met Ned. Zenders. Jammer dat er geen wifi is. Sauna is prima. Grote tuin gedeeltelijk omheind.

Gereisd met partner in mei 2013

Een geweldige vakantiewoning met alle gemakken voorzien.

Lekker rustig, heel ruim van binnen, grote slaapkamers, mooie keuken,

fijne sauna en mooie ruime badkamer, wasmachine en droger aanwezig

en een gezellige pallet houtkachel.

Zijn er al regelmatig op vakantie geweest.

En hopen er nog vaak te komen.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Mooi en ruime houten vakantiewoning

Kacozo
26-8-2012

Zeer nette vakantiewoning, jammer van de weg langs de tuin. Het huis zeer compleet. Sauna niet gebruikt; bad was leuker geweest.

Achter huis ligt groot grasveld met riviertje de Orke. Heerlijk om even af te koelen; ook voor de hond. Medebach goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar bv Willingen, Kassel, Winterberg en Frankenau.

Het weer was ook perfect, hadden tropische temperaturen. Tuin had weinig privacy, o.a. door de weg die achter de tuin loopt. Verder gewoon een heerlijke tijd gehad in een heerlijke woning!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

een fantastische mooie woning met alles erop en eraan

heerlijke bedden grote keuken met vaatwasser grote koelvries combinatie

heerlijke sauna

heerlijke grote woning in een mooie omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De 4 Jaargetijden in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De 4 Jaargetijden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.