Chalet Blokhuis Winterberg

A&D,
6-2-2019

Super mooi huisje.

2 badkmrs

Beneden 2 slpkmrs. 1 met stapelbed, en een slaapkamer met 2 persoonsbed. Knusse woonkamer. Keuken alles erin wat je nodig hebt. Maar neem je eigen snijplanken mee deze zijn ondanks alles er echt tip top uit ziet echt aan vervanging toe.

Open trap, met vide naar boven. Daar 1 hele grote slaapkamer met 2 pers bed en een baby bedje en op de grote vide een 2 persoons bed met mogelijkheid om gordijnen dicht te doen. Fijne tuin. 24 min v ski gebied willingen en 16 min v winterberg. Tip ga skieen in willingen!! Winterberg is veel drukker. We zouden dit huis zonder twijfel nog een x willen huren

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Heerlijk weekend

Aurelia,
28-1-2019

Geweldig weekend hier gehad. Mooie blokhut met alle faciliteiten die je nodig hebt, heerlijke douche, goede bedden, gezellig eet-/zithoek en een prachtige tuin met alles voor de kindjes. Bij aankomst lag er nog sneeuw, dus lekker met de slee de berg af. Helaas de overige dagen regen gehad, maar er waren genoeg spelletjes en boeken aanwezig. We zijn bij de overburen gaan eten nadat we gebeld hadden om te reserveren. Geen officieel restaurant, maar we waren meer dan welkom.

Met de auto is Winterberg makkelijk te bereiken. Kortom: echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Erg mooi

Rens Van Veggel,
20-1-2019

We hebben een erg goed verblijf gehad in het huisje!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Fantastisch, we komen nog een keer terug.

Familie Buis,
12-3-2018

Wij zijn in de voorjaarsvakantie geweest voor de wintersport. De ligging is uitstekend als uitvalbasis naar de skigebieden. Enorm genoten van de omgeving maar ook van de accommodatie. Top! Echt alles is aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

fantastisch, we komen zeker een keer terug.

Mariska Heidman,
31-1-2018

Wat een fijn huis om hierin te vertoeven. Van alle gemakken voorzien, vaatwasser, grote koelkast, openhaard voor de wat koudere avonden en wat een mooie omgeving. Het huisje ligt ong 10 km van Winterberg dus is makkelijk te rijden. Om het huis staat een hek, dus je kan met de kinderen lekker in de tuin spelen. 2 badkamers, slaapkamers erg ruim. Ook goed vertoeven met kinderen. Onze kleine man heeft in het stapelbed geslapen.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Fantastisch wintersporthuis

Fam. Van Loon/Amelsfort,
22-1-2018

Ideaal huis voor een verblijf met vrienden om heerlijk te kunnen skieen . Aangezien er slaapkamers en badkamers boven en beneden zijn is dit ideaal voor 2 gezinnen. Heerlijke houtkachel voor de gezellige uurtjes na het skieen. Hopen hier zeker nog een keer terug te komen.

Gereisd met vrienden in januari 2018

fantastisch !!

janet,
10-12-2017

Wauw dit is echt een aanrader wat een geweldig mooi huis!het was

netjes , schoon en kindvriendelijk. Bij binnenkomst stond er een fles wijn klaar .

We zijn een heerlijk lang weekend geweest met twee gezinnen met kinderen van 2 tot 4 jaar.

Heerlijke bedden en twee badkamers.

lekkere houtkachel erin waar we geen gebruik van gemaakt hebben maar wel erin zit. Vaatwasser ,oven , broodbakmachine was aanwezig.

Het zwembad in willingen is een aanrader vooral voor kinderen.

Het weekend lag er heerlijk sneeuw en dat komt in winterberg goed uit lekker met de slee erop uit. We mochten gebruik maken van het tuinhuisje waar fietsen stonden en een slee. De tuin is kindvriendelijk en leuk om in te spelen. Wij gaan zeker nog een keer terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Fantastisch vakantiehuis

Familie Rietbergen,
14-11-2017

Geweldig vakantiehuis. Zeer mooi en schoon. Zeer kindvriendelijk. Absolute aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in november 2017

Aanrader, wij komen zeker terug.

Esther van den Brink,
7-11-2017

Het blokhuis is echt een aanrader voor een leuk weekendje weg of een vakantie.

Het huis is echt van alle gemakken voorzien en het ontbreekt er daadwerkelijk aan niets en ligt gelegen in een hele mooie omgeving.

Er zijn voldoende restaurantjes in de omgeving, waar je overheerlijk kunt eten. Wij zijn zelf naar restaurant Lindenhof in Medebach-Oberschledorn geweest. Dit restaurant ligt op een paar kilometer afstand van het verblijf en is zeker de moeite waard om naar toe te gaan. Overheerlijk eten, vriendelijke bediening en voor een relatief laag bedrag.

Verder zijn er genoeg plaatsen in de buurt (Winterberg, Medebach, Willingen) om een leuk uitstapje naar te maken of eens heerlijk te gaan rodelen.

De eigenaren zijn ook super vriendelijk en doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en met vragen kun je ten alle tijde bij hen terecht.

Kortom, ik kan niet anders zeggen dan dat het een geweldig verblijf is en een echte aanrader. Boek en ontdek het zelf :-)

Gereisd met partner in november 2017

Een warm en gezellig huis

Fam Wieringa,
31-8-2017

Het is een mooie comfortabele blokhuis, en is van alle gemakken voorzien.

De omgeving is prachtig. Tja wat moet ik nog meer zeggen!! Ervaar het zelf😉

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Chalet info

• Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Blokhuis Winterberg in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Blokhuis Winterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.