Chalet Blokhuis Winterberg

Chalet Blokhuis Winterberg
9,2

33 reviews over Chalet Blokhuis Winterberg in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastisch, we komen nog een keer terug.

Familie Buis
12-3-2018

Wij zijn in de voorjaarsvakantie geweest voor de wintersport. De ligging is uitstekend als uitvalbasis naar de skigebieden. Enorm genoten van de omgeving maar ook van de accommodatie. Top! Echt alles is aanwezig.

fantastisch, we komen zeker een keer terug.

Mariska Heidman
31-1-2018

Wat een fijn huis om hierin te vertoeven. Van alle gemakken voorzien, vaatwasser, grote koelkast, openhaard voor de wat koudere avonden en wat een mooie omgeving. Het huisje ligt ong 10 km van Winterberg dus is makkelijk te rijden. Om het huis staat een hek, dus je kan met de kinderen lekker in de tuin spelen. 2 badkamers, slaapkamers erg ruim. Ook goed vertoeven met kinderen. Onze kleine man heeft in het stapelbed geslapen.

Fantastisch wintersporthuis

Fam. Van Loon/Amelsfort
22-1-2018

Ideaal huis voor een verblijf met vrienden om heerlijk te kunnen skieen . Aangezien er slaapkamers en badkamers boven en beneden zijn is dit ideaal voor 2 gezinnen. Heerlijke houtkachel voor de gezellige uurtjes na het skieen. Hopen hier zeker nog een keer terug te komen.

fantastisch !!

janet
10-12-2017

Wauw dit is echt een aanrader wat een geweldig mooi huis!het was

netjes , schoon en kindvriendelijk. Bij binnenkomst stond er een fles wijn klaar .

We zijn een heerlijk lang weekend geweest met twee gezinnen met kinderen van 2 tot 4 jaar.

Heerlijke bedden en twee badkamers.

lekkere houtkachel erin waar we geen gebruik van gemaakt hebben maar wel erin zit. Vaatwasser ,oven , broodbakmachine was aanwezig.

Het zwembad in willingen is een aanrader vooral voor kinderen.

Het weekend lag er heerlijk sneeuw en dat komt in winterberg goed uit lekker met de slee erop uit. We mochten gebruik maken van het tuinhuisje waar fietsen stonden en een slee. De tuin is kindvriendelijk en leuk om in te spelen. Wij gaan zeker nog een keer terug komen.

Fantastisch vakantiehuis

Familie Rietbergen
14-11-2017

Geweldig vakantiehuis. Zeer mooi en schoon. Zeer kindvriendelijk. Absolute aanrader.

Aanrader, wij komen zeker terug.

Esther van den Brink
7-11-2017

Het blokhuis is echt een aanrader voor een leuk weekendje weg of een vakantie.

Het huis is echt van alle gemakken voorzien en het ontbreekt er daadwerkelijk aan niets en ligt gelegen in een hele mooie omgeving.

Er zijn voldoende restaurantjes in de omgeving, waar je overheerlijk kunt eten. Wij zijn zelf naar restaurant Lindenhof in Medebach-Oberschledorn geweest. Dit restaurant ligt op een paar kilometer afstand van het verblijf en is zeker de moeite waard om naar toe te gaan. Overheerlijk eten, vriendelijke bediening en voor een relatief laag bedrag.

Verder zijn er genoeg plaatsen in de buurt (Winterberg, Medebach, Willingen) om een leuk uitstapje naar te maken of eens heerlijk te gaan rodelen.

De eigenaren zijn ook super vriendelijk en doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en met vragen kun je ten alle tijde bij hen terecht.

Kortom, ik kan niet anders zeggen dan dat het een geweldig verblijf is en een echte aanrader. Boek en ontdek het zelf :-)

Een warm en gezellig huis

Fam Wieringa
31-8-2017

Het is een mooie comfortabele blokhuis, en is van alle gemakken voorzien.

De omgeving is prachtig. Tja wat moet ik nog meer zeggen!! Ervaar het zelf😉

rust, comfort en ruimte in en om het huis!

Methorst
12-8-2017

Ons 2e jaar in het Blokhuis Winterberg, maar nog lang niet uitgekeken:

-Er is zoveel moois te ontdekken in de directe omgeving van het huis.

-Veel wandelroutes

-Alles wat nodig is is aanwezig in het huis, ook voor de kinderen.

-De ligging is bijzonder.

Voor actieve vakanties. Fietsen, wandelen en mountain biken.

De ligging van het huis is prima. Lekker rustig, maar met de auto of zelfs fiets ben je redelijk snel in Winterberg. Het huis laat niets te wensen over. Alles is aanwezig.

We gaan weer terug!

Anke
31-5-2017

Wat hebben we genoten afgelopen weekend! De kinderen hebben gespeeld in de tuin, we zijn gaan wandelen, rodelen en natuurlijk met de skilift omhoog om te genieten van het prachtige uitzicht in Willingen!

Het huis zelf is zeer compleet en heel goed te doen met 2 gezinnen!

voor herhaling vatbaar, maar ik kan zelfs al zeggen: het volgende weekend is al geboekt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Blokhuis Winterberg in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Blokhuis Winterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.