Pension Tante Lotti

PensionWeer vandaag16°4°

1 review over Pension Tante Lotti in het Nederlands

Erg knus pensionnetje. Dit moet je gezien hebben!

Wolf en Nelleke
27-9-2009

Het "gehucht" Löftelberg zal iemand niet snel binnenrijden. Kom je in de buurt en je zoekt een slaapplaats, ga dan eens naar Tante Lotti. Je weet niet wat je ziet. Buiten lijkt het wel een verzamelingsplaats. Een soort museum zou ik zeggen. Toen ik al die oude spullen zag dacht ik, o jee, zou het binnen ook zo'n troep zijn? Niets is minder waar. Tante Lotti heeft 3 kamers. Knus ingericht en heel schoon. Supergezellig. Ook de ontbijtruimte is heel knus. Ontbijt is heel goed. Echt een aanrader. Er is een kamer van 45 euro met douche op de gang. Een kamer van 60 euro en een kamer van 70 euro. De laatste is met een bad. Heel erg leuk om te zien. Prijzen inclusief ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Tante Lotti in Meckenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Tante Lotti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.