Hotel City Meckenheim

3 reviews over Hotel City Meckenheim in het Nederlands

prima hotel

Marianne
5-10-2014

we verbleven een nacht in dit hotel vanwege wijnfeesten in de buurt. Nette schone kamers en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet

tja....

adolfs
21-9-2010

het eten is heerlijk en het meeste uit oostblok afkomstig personeel is zeer vriendelijk maar ook moe gewerkt door de vele uren die ze werken. de kamers zijn gedateerd maar schoon. we wilden 's middags koffie nuttigen na de lange reis maar dat was niet mogelijk dus toen meckenheim zelf maar weer in.wel heel rommelig qua geluid in de vroege ochtend als je gewend bent op een dorp te wonen.

Goed zakelijk hotel

Peter
30-8-2010

Goed hotel voor een zakelijke doorreis. Nette kamers.

We hebben een aantal aanbieders voor City Meckenheim voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Meckenheim in Meckenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Meckenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.