Hotel City Meckenheim

4 reviews over Hotel City Meckenheim in het Nederlands

prima hotel

Marianne
5-10-2014

we verbleven een nacht in dit hotel vanwege wijnfeesten in de buurt. Nette schone kamers en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet

Keinen Komfort+wenig Schlaf im City-Hotel

bremerseefahrer
3-5-2014

Dieses City-Hotel liegt leider in der Nähe einer auch Nachts stark befahrenden Durchgangsstraße, viele Lastwagen,auch Motoräder haben uns öfters geweckt in der Nacht. Da wir ein Nichtraucherzimmer bestellt hatten+wir das Fenster wegen dem Verkehr schließen mußten,haben wir festgestellt,daß auch öfters mal ein Raucher zu Gast war,Teppichboden, Matratzen+Vorhänge rochen danach. Auch ein Lattenrost +eine Minibar haben wir vermisst, die Telefonanlage war gestört,es war kein Komfortzimmer.Die Ausstattung im Bad war eher mager,am 2ten Tag fehlten die Handtücher.Nur das W-Lan war hervorragend, mit SMS wurde eingewählt.Das Personal war sehr freundlich+bemüht,beim Frühst.-Büffet hatten wir keine Klagen,sehr gute Rühreier,frisch zubereitet. Der Kaffee schmeckte,nur den Tomatensaft haben wir vermisst.Leider war die Sauna+der Fitnessraum seit Monaten geschlossen,wir bekamen auch auf Nachfrage keinen Termin.Wenn sie also Raucher sind,schlecht hören+einen gesunden Rücken haben,sind sie hier richtig

tja....

adolfs
21-9-2010

het eten is heerlijk en het meeste uit oostblok afkomstig personeel is zeer vriendelijk maar ook moe gewerkt door de vele uren die ze werken. de kamers zijn gedateerd maar schoon. we wilden 's middags koffie nuttigen na de lange reis maar dat was niet mogelijk dus toen meckenheim zelf maar weer in.wel heel rommelig qua geluid in de vroege ochtend als je gewend bent op een dorp te wonen.

Goed zakelijk hotel

Peter
30-8-2010

Goed hotel voor een zakelijke doorreis. Nette kamers.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Meckenheim in Meckenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Meckenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City Meckenheim scoort een 7.63 uit 10 op basis van 4 reviews.