Vakantiehuis Obermarsbergsterstersterster

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Obermarsberg

• 8Ans van Harten12-07-2012

Sfeervol huis met geweldig uitzicht

Karakteristiek huis met zorg ingericht, rustig gelegen in dorp op berghellig, waardoor je vanaf het terras en de serre een geweldig uitzicht hebt. Mooie omgeving waar genoeg te zien en te doen is zowel voor de sportievelingen (wandelen, fietsen) als de rustzoekers (lekker met een boek op het terras!). Informatieboek aanwezig met veel adressen van restaurants, winkels, activiteiten etc. Prijs is in overeenstemming met gebodene, bedden in orde, geen toilet op bovenverdieping enigzins gemist, heerlijk geslapen door rustige buurt. Zeer kindvriendelijk: buiten spelen is mogelijk, binnen speelkamer zelfs met spelcomputer!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Linda10-01-2012

Heerlijk knus!

Wij hebben met oud en nieuw 2011/2012 in het huis gezeten. Meteen bij binnenkomst vonden we het allemaal al een heel knus en sfeervol huis. Het is een oud huis. Dat kun je overal aan zien. Lage plafonds, bij sommige deuropeningen moet je bukken, en allerlei oude elementen. Erg leuk, vinden wij! Het was ook erg comfortabel. Het is heel gemakkelijk warm te krijgen en er is een open haard. En ook 2 heerlijke banken. we hebben ook heerlijk geslapen op de bedden. Het uitzicht aan de achterkant is geweldig! We komen hier zeker terug!

Gereisd met vrienden in december 2011

• 7ijsveld29-08-2011

Mooie plaats

Afgelopen winter was ik er, en heb er heerlijk gewandeld met mijn hond. Mooie omgeving en het huis is erg compleet en sfeervol ingericht. Dus geen straf om een dagje binnen te blijven.

Marsberg is een leuk stadje met DE perfecte italiaans restaurant.

Ik kom zeker een keer terug!

lauwrens

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8Fam Kooijman27-08-2011

Veel vakantiegevoel voor relatief weinig geld.

Leuk huisje met prachtig uitzicht vanuit de tuin over de historische plaats Obermarsberg. Van alle gemakken voorzien, ook met kinderen en/of 'n huisdier is goed rekening gehouden. Obermarsberg is heerlijk rustig en heeft toch voldoende te bieden. 'n Klein winkeltje dichtbij 't huisje, maar met de auto de berg af naar Marsberg (1 km) is er 'n Aldi. Genoeg in omgeving te doen en te zien. In 't huisje ligt veel infomateriaal om 'n leuke, goede vakantie te hebben. De bekende Diemelsee is in no-time te bereiken. Ook bij slecht weer is er zowel in huis als in nabije omgeving genoeg vertier. Ligt ook voor de winter-maanden op 'n gunstige plaats. Niet alleen gezinnen en (volwassen) vriendengroepen zullen 't hier naar de zin hebben, ook ouderen vinden hier hun vertier, de rust en de ruimte.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

2 tips over Vakantiehuis Obermarsberg

• Ans van Harten, 12-07-2012

Neem een verrekijker mee en wandel door het dorp naar de route "Auf der Maurer", geniet van het uitzicht daar of volg de Waldroute door het bos langs borden met mythen en sagen over de omgeving. Helaas op laatste avond pas ontdekt: restaurant nèt buiten Marsberg, heerlijk gegeten voor redelijke prijs en buiten in zeer mooie tuin, grenzend aan bos. Heette (als ik me de naam goed herinner, maar staat ook in het informatieboek in het huis): Auf der Mückerle

• H. van den Oord, 31-08-2012

Infomap in 't huisje geeft genoeg aan: Minigolf en kegelen ( Gasthaus Gerichtsklause) zijn vlak bij elkaar te vinden in Marsberg en zeker de moeite waard. Zwemmen kan men heel goedkoop in zwembad Marsberg, maar leuker en klein beetje duurder in zwembad Arobella in Bad Arolsen. Deze stad is ook leuk om te winkelen en te bezichtigen (Barokpaleis vlakbij centrum). Fort Fun, Sprookjespark Willingen, Vogelpark Essentho, Mijnen van Ramsbeck en Diemelsee zijn voor families met kinderen aan te raden.

0 vragen over Vakantiehuis Obermarsberg

Vakantiehuis info