Kleine hotelsWeer vandaag14°10°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Diemelhotel - Stadt Marsberg (gesloten) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

202 reviews over Hotel Diemelhotel - Stadt Marsberg (gesloten) in het Nederlands

Nooit meer dit hotel

Wiel Zeegers,
3-10-2018

Hotel eigenaar is een zeer onvriendelijk persoon Kamers slecht, tijdens ons verblijf niet gepoetst Badkamer ondermaats vies Steakhouse was niet open, geen welkomstdrankje, geen entertainment Hotel oubollig Eten matig, ontbijt voldoende

Gereisd met vrienden in september 2018

zeer aangenaam

sonja en rudi uit belgie,
28-9-2018

een gedateerd hotel maar gezellig .lekker ontbijt en s'avonds ruime keuze in de menu's .

Gereisd met partner in september 2018

Smerig gewoon weg blijven

Jo Janssen,
19-9-2018

Wij verbleven van 16-09 t/m 19-09 2018 drienachten in het Diemelhotel in Marsberg. Over de kwaliteiten kan ik kort zijn: Onvriendelijke uitbater, met nare geurtjes. Maakt niet waar waarmee geadverteerd wordt, aangeboden diner blijkt alleen hoofdgerecht te zijn. Zwembad (touroperator) is er niet. Hotel is ronduit smerig, er wordt niet gepoetst. Bordjes van de ontbijttafels worden teruggezet op de stapel. Glazen worden niet in water gespoeld. Hotel wordt niet onderhouden. Kitranden, tegelwerk en douchewanden vergaan van de schimmels Afvoerplug van de douche zit vol met haren Personeel loopt in smerige kleding rond. In kelder slapen niet geregistreerde personen.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker een aanrader

Hans Gerritsen,
17-9-2018

Eenvoudig maar heel gezellig hotel. Schone kamer, badkamer iets gedateerd maar schoon en netjes. We kregen zelfs een grotere kamer dan die we geboekt hadden. Prima ontbijt en avondeten. (Goede kok en bediening). De eigenaar (komt in het begin misschien wat nors over maar) is een heel vriendelijke en humorvolle man die er alles aan doet om het de gasten naar het zin te maken. Iedere keer bij het avondeten kwam hij zelfs een kaarsje aansteken op onze tafel voor de sfeer. Goede muziek. Kortom wij hebben het reuze naar ons zin gehad in dit hotel en als wij weer in de buurt iets zoeken zouden we er zeker weer naar toe gaan.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima

Wiegers,
17-9-2018

Kamers wat oud. Eten goed De eigenaar lijkt wat brommig maar in een gesprek heel gezellig. Aan de bar s avonds goede muziek. Vertelt geweldige verhalen en speelt live een leuk stukje muziek. Wij hebben het leuk gehad.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit meer

Margriet Erfkemper,
5-9-2018

De ligging was goed De prijs was te hoog voor de slechte kwaliteit van het hotel. De kamer was vies het tapijt zat vol haren en viezigheid. Er zaten 10 spinnen en hingen overal spinnewebben op de kamer gang en badkamer. Toiletpapier heel spaarzaam. Hygiene was slecht overal stof en dode vliegen. De eigenaar was nors en maakte steeds vieze geluiden. Het eten was lekker en dat was ook het enige. Wij zouden er nooit meer heen gaan

Gereisd met partner in september 2018

Nooit meer daar bij dat Hotel

Wouter,
29-8-2018

Ga niet naar dit Hotel, en zeker nier via touroperator. Wat op de website staat vermeld klopt zeker niet!, je denkt een voordelig weekendje geboekt te hebben( allinclusive ) het tegendeel is waar. We begonnen goed, bij inchecken kregen we de beste kamers( zei de bejaarde eigenaar). we moesten allen even wat later naar het eten komen want hij was alleen( blijkt hij dus tegen iedereen te zeggen). De kamer zag er goed uit, en we hadden een balkon. We wilde wat drinken maar de bar is dicht Koffie en thee gratis, ja alleen bij ontbijt. Tijdens het eten ( wat op zich goed is) krijg je wel drinken, maar Geen koffie of thee, ook kun je maar 1 gerecht van max 12 euro bestellen zonder te hoeven bij te betalen. en als er na het geen mensen zijn gaat hij gewoon weg en is de bar dicht. Hij is maar 1 keer tot 22:00 open geweest . Wij waren gelukkig mobiel om zelf naar vertier te zoeken, wat het entertainment wat bij de boeking staat is het gebrom

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Emmy,
21-8-2018

Het hotel was wel gedateerd maar de kamers waren zuiver.Het eten was ook prima.Gezien de prijs heb ik er geen aanmerkingen over!De gastheer deed erg zijn best om het ons naar de zin te maken en dat op die leeftijd ,Ik neem er m'n petje voor af want hij doet heel veel alleen!!Hele goeie kok en vriendelijke bediening.De ligging is ook goed,vandaar uit mooie bezienswaardigheden in de buurt.Zou er zo weer naar toe gaan!

Gereisd met partner in augustus 2018

Niet ster waardig

Jolanda,
5-8-2018

Bed en eten goed maar de rest laat te wensen over. Kamer was redelijk schoon maar de rest van het hotel en restaurant smerig. Overal stof spinnewebben dode vliegen en ander ongedierte her en der . Eigenaar liep tijdens ontbijt roggelend door de ruimte niet erg fris als je zit te eten. Dus ons zien ze daar niet meer 🙃

Gereisd met partner in augustus 2018

Hans en Annelies Brand,
1-8-2018

Een heerlijk nostalgisch hotel, lekker eten voor uiterst schappelijke prijzen, schoon bed en een ruime kamer. De eigenaar is al op leeftijd maar doet alles zelf van het ontbijt tot aan het avondeten. Er is een hele goede kok die hemels kan
koken. Wij nemen ons petje af voor zo'n harde werker! Wij wensen hem het allerbeste voor de toekomst!

Gereisd met partner in juli 2018

Voordeeluitjes.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSkiën

• AdresSchildstrasse 4 D-34431(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diemelhotel - Stadt Marsberg (gesloten) in Marsberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diemelhotel - Stadt Marsberg (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.