Vakantiehuis Haus Sterntaler

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Haus Sterntaler in het Nederlands

2008

Leuk vakantiehuis, echt waar voor je geld

Fam V.d. Eijkel
30-10-2008

Wij waren in de herfstvakantie in Haus Sterntaler. Echt een aanrader. Een schitterende omgeving en een comfortabel huis, van alle gemakken voorzien. Wel zelf een waterkoker meenemen. Er is een goede supermarkt in het dorp en mooi uitzicht vanuit het huis. Wij werden vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. De omgeving biedt de mogelijkheid voor vele uitstapjes.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Haus Sterntaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Sterntaler in Marienmünster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Sterntaler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.