Sorteren

Reviews over Marienmünster

zeer verzorgd vakantiehuis hond toegelaten

de jong
    9-9-2013

Zeer proper huis,met ruim terras vooraan.Parkeren voor het huis.Rustig gelegen,zeer vriendelijk onthaal,mooie omgeving,dorp te voet bereikbaar met restaurants,bank,apotheker,dierenarts enz.

Veel faciliteten voor de kinderen,minigolf,speeltuin,visvijver binnen bereik.Grote hond geen probleem.

Prima logeeradres!

Hans
    14-11-2012

Haus Froschkönig bestaat uit twee afzonderlijke vakantiewoningen, ondergebracht in één groot gebouw. De woningen kunnen tegelijk worden gehuurd en onderling worden verbonden. Je logeert midden in de dorpskern aan een gemoedelijk pleintje met opmerkelijke fontein (die hoor je 's nachts niet). Het huis is van alle gemakken voorzien; de inrichting oogt modern maar is zeker niet ongezellig. De grootste van de twee woningen (vijf sterren; vier persoons) heeft een kleine maar toch afgeschermde tuin, waarin het prima barbecuen is met behulp van een moderne bbq. De keuken is super-goed uitgerust en er is een infrarood sauna!! De kleinere van de twee woningen (drie sterren; twee persoons) heeft geen tuin, maar een zitje aan de ingang in een rustig straatje. Alles is gelijkvloers. De gastvrouw Beate is een buitengewoon aardig mens. Wij logeerden met een gezelschap van zes personen in de twee woningen tegelijk en hadden het geweldig naar ons zin.

Voor herhaling vatbaar

Stienstra
    11-8-2012

Heel net, groot vakantiehuis. Voor acht volwassenen misschien aan de krappe kant, maar wij waren met vier volwassenen en twee kinderen en dit was prima te doen. Het is een rustig vakantiepark in een heel mooie omgeving waar veel te doen is.

De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend: voor niet zo heel veel geld heb je een groot huis dat, wat ons betreft op een vaatwasser na, van alle gemakken voorzien is.

In het naastgelegen dorpje zijn een supermarkt, een paar winkels en restaurants. Ook is er op loopafstand een grote speeltuin en een midgetgolfbaan, waar je ook een hapje kunt eten.

De kamers zijn ruim en schoon, de kinderen vonden het speelkamertje het leukst. De speeltuin is heel dichtbij, vanaf het terras van het huisje kun je het net niet in de gaten houden, maar je bent er zo.

Geweldig vakantiehuis

Petra van Rijzewijk
    21-8-2010

Rumpelstilzchen is een sprookjesachtig huis. Erg groot, zeker voor 4 mensen. Beneden 2 slaapkamers, douche met toilet, 2 wastafels, hang-wc voor mannen en wasmachine. Aparte toiletruimte. Keuken met oven en alle benodigdheden, eethoek, zitkamer en serre met schuifdeuren. Boven 2 slaapkamers met ieder een eigen wastafel. Overloop met een speelhuisje met tafel en stoeltjes. Ruime tuin met zitmeubel. Prachtige omgeving, zeer kindvriendelijk en 1 speeltuin bij huis en 1 speeltuin stukje verderop. Ook is er een golfbaan en wordt er van alles georganiseerd zoals woensdags een barbecue, alom echt een aanrader, wij gaan zeker nog eens terug

Leuk vakantiehuis, echt waar voor je geld

Fam V.d. Eijkel
    30-10-2008

Wij waren in de herfstvakantie in Haus Sterntaler.

Echt een aanrader. Een schitterende omgeving en een comfortabel huis, van alle gemakken voorzien. Wel zelf een waterkoker meenemen.

Er is een goede supermarkt in het dorp en mooi uitzicht vanuit het huis.

Wij werden vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. De omgeving biedt de mogelijkheid voor vele uitstapjes.

Marienmünster scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews