Sorteren

Reviews over Madfeld

Zeer ruim apartement

haroldenmarja
    18-5-2013

Zeer ruim appartement op de hele eerste verdieping van het huis. De hele dag zon op het balkon. Vrij uitzicht. De verhuurder is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Het huis is gelegen in een rustig dorp met een bakker, slager, tankstation en kleine supermarkt. Als je rechtstreeks bij de verhuurder boekt heb je echt waar voor je geld. De inrichting is niet modern, maar wel van alle gemakken voorzien, o.a. vaatwasser en gratis wifi. De woning is zeer schoon.

Mooie ligging, veel dieren

Ivka
    16-10-2010

De boerderij ligt erg mooi in het Sauerland en voor kinderen is het er een paradijs met alle grote en kleine dieren. Wat betreft de ruimte een goed appartement, maar helaas was het niet goed schoongemaakt (overal stofnesten onder het bed en de banken, veel vlekken op de bekleding van de stoelen in de keuken, erg vieze afwasborstel, bankstel onder de haren) en veel achterstallig onderhoud in het appartement en op het terrein (afbladderend behang en plafond, scheuren in het laminaat, overal roestige hekken, veel onkruid in de tuin). Het geheel maakte een rommelige indruk. Wel heel jammer, want de eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam en de omgeving echt adembenemend.

een leuk en knus huisje

familie penninga
    3-1-2009

Het is een geweldige plek voor de kinderen! Ze mogen elke dag de boer helpen die engelen geduld heeft.

Er zijn konijnen, kippen, ganzen, koeien, geiten ect.

De omgeving is schitterend, en de afstanden naar de ski pistes zijn goed te doen!( even ontvluchten van de hektiekvan het ski oord)

Het huisje was niet super schoon, maar daar was onze pret niet minder om!

Madfeld scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews