Hotel Holland Hausstersterster

Tonen op kaart

74 reviews over Hotel Holland Haus

• 2018
    8Maaike25-01-2018

Eenvoudig maar prima en zéér gastvrij

Holland Haus is geen bijzonder luxe hotel maar heeft alles wat je nodig hebt wanneer je er toch vooral komt om de omgeving te verkennen. En die is zeker de moeite waard. De kamers zijn eenvoudig maar het bed is prima. Er is een zithoekje maar een TV ontbreekt. Wel is er WIFI aanwezig. De doucheruimte is eenvoudig maar schoon en doet waar het voor gemaakt is. De eigenaren zijn heel gastvrij en willen in alles met je meedenken. Het ontbijt is keurig verzorgd. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om 's avonds mee te eten, maar wat we van anderen hoorden was dat ook erg goed. Aan de bar was het erg gezellig, maar heb je hier geen zin in dan heb je hier ook geen overlast van ofzo wat erg prettig is! Het hotel heeft géén lift wat voor ons geen probleem was, maar wel goed om te weten.

• Oude reviews

9Ron Jansen26-10-2017

Heerlijk rustig.

De kamers zijn basis. Het eten is geweldig en overvloedig. De eigenaresse is vriendelijk, meedenkend, bescheiden en zeker niet opdringerig. Mooie omgeving. Kastelen zijn er genoeg en een bezoek waardig.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Janneke15-09-2017

Geweldige service

De service was geweldig, de kamers prima en de omgeving prachtig!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Petra23-08-2017

Geweldig

Het echtpaar, dat dit hotel runt, is ontzettend aardig. Niets is teveel! Het eten is heel lekker, vers en ruim voldoende. Gelukkig geen buffet! De bedden zijn goed en hoewel de badkamer niet groot is, ontbreekt er niets. Het is heel schoon en netjes! Een aanrader wat ons betreft.

• 8Albert Kuipers15-08-2017

prima bevallen.Hartelijke gastheer en vrouw.

Is gedateerd maar alles werk goed.Schoon en netjes. Men doet er alles aan om de zaak weer op poten te krijgen. Zeer goede uitvalsbasis voor motorrijders.Dicht bij Koterberg(bikertreffen)op 500 m hoogte.Daar prachtig uitzicht.Aanrader voor bezoekers Wesergebied.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Monique & Ed14-08-2017

Je voelt je meteen thuis

Hotel Holland Haus in Lügde is een basic, maar erg goed hotel gerund door de Nederlandse Janny en Henny, die erg hun best doen om je het naar je zin te maken. Nou, dat is dan ook prima gelukt. Wat een leuk stel is dat zeg. Je voelt je meteen thuis. Ook lekker eten voor een prima prijs. Keuze van de chef, maar als je het van tevoren aangeeft zijn er best wel mogelijkheden. Wij hebben in ieder geval erg lekker gegeten. De kamers zijn eenvoudig en zonder tv, maar daar kwamen wij toch niet voor. De bedden zijn gewoon erg goed. Verder een nette badkamer met douche en toilet. Alles is echt perfect schoon, dat zie je wel eens anders. Het hotel heeft geen lift, dus wordt het trappen lopen. Het hotel is een perfecte uitvalbasis voor fijne toerritten op de motor of met de auto. Onze conclusie is dat dit een eerlijk hotel is met een prima prijs/kwaliteit verhouding. We komen daar zeker volgend jaar terug.

• 10Sylvia, Martijn en Pimmie14-08-2017

Gastvrijheid met hoofdletters

Wij zijn een weekendje in Hummersen geweest met vrienden. Hond ook mee in het hotel. Kamers zijn eenvoudig maar prima met lekkere bedden en super schoon. Gastvrouw en gastheer, Janny en Henny doen er alles aan dat het verblijf plezierig is. Gastvrijheid is echt het sleutelwoord en dan over het eten nog niet gesproken. Heerlijk eerlijk eten, gewoon wat de pot schaft. Wij en onze hond Pimmie hebben genoten en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Chris31-07-2017

Leuk hotel, goede prijs en leuke uitbaters

Hotel Holland Haus is recent overgenomen, maar al flink opgeknapt en operationeel. Zeer leuk management, erg behulpzaam en gezellig. Kamers eenvoudig en moeten wellicht ook nog iets opgeknapt worden, maar prijs is hier ook naar. Eten is prima, en gezamenlijke ruimtes zeer net.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8van Soest13-10-2014

prima locatie voor een korte vakantie

Gezien de kwaliteit-prijsverhouding prima accommodatie.Basic hotel.Prachtige omgeving voor uitstapjes en wandelingen. Ook voor onze hond. Voor de liefhebbers een prachtige golfbaan vlakbij het hotel. Geen TV op de kamer,maar wel in de lounge.Personeel en eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 5Blokker31-08-2014

Voor rustzoekers

Kamer was basic, maar schoon. Geen tv op kamer, was niet erg. Wastafel in de slaapkamer en kleine ruime met toilet en douche, niet meer van deze tijd. Erg gehorig, krakende vloer, konden bijna letterlijk de buren verstaan. Werden na te lange tijd wachte, ontvangen door , volgens ons, de technsche man, in zijn broek met verf. Bediening was erg onzeker, o.a. Ook door technische man. Het eten was voldoende, maar leek ons allemaal kant en klaar opgewarmd eten. Soep uit pak of blik, aardappelpuree uit een pakje, een gepaneerde vis uit de diepvries, met wat sla. Het toetje :peren uit blik met een soort chocolademoes. Het internet deednhet niet, onder het mom van een hacker. Het hotel is blijkbaar pas weer overgenomen, maar de mensen die er in zitten hebben geen horeca ervaring. Al met al voor ons een reden m slechts 1 nacht i.p.v. 2 te blijven.

Gereisd met partner in augustus 2014

25 tips over Hotel Holland Haus

• Wiebe Wolda, 09-06-2014

Er is een golfbaan vlakbij.

• Martin en José, 01-04-2014

Wandelen, fietsen (Weser), leuke stadjes en touristische high ligts

• Visser, 05-06-2014

Op maandag wordt de vuilnis om 6 uur opgehaald. Sluit je ramen, anders wordt je er wakker van. Langs de Wese (rivier) kan je mooi wandelen en fietsen. (7 km naar Pollo, dat langs de Wese ligt, ) Bij de veerboot kan je tochten maken. Ook de Kotterberg is een bezoek waard.

0 vragen over Hotel Holland Haus

Hotel Holland Haus info