Hotel Holland Haus

Hotel Holland Haus
7,9

73 reviews over Hotel Holland Haus in het Nederlands

Eenvoudig maar prima en zéér gastvrij

Maaike
25-1-2018

Holland Haus is geen bijzonder luxe hotel maar heeft alles wat je nodig hebt wanneer je er toch vooral komt om de omgeving te verkennen. En die is zeker de moeite waard. De kamers zijn eenvoudig maar het bed is prima. Er is een zithoekje maar een TV ontbreekt. Wel is er WIFI aanwezig. De doucheruimte is eenvoudig maar schoon en doet waar het voor gemaakt is. De eigenaren zijn heel gastvrij en willen in alles met je meedenken. Het ontbijt is keurig verzorgd. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om 's avonds mee te eten, maar wat we van anderen hoorden was dat ook erg goed. Aan de bar was het erg gezellig, maar heb je hier geen zin in dan heb je hier ook geen overlast van ofzo wat erg prettig is! Het hotel heeft géén lift wat voor ons geen probleem was, maar wel goed om te weten.

Heerlijk rustig.

Ron Jansen
26-10-2017

De kamers zijn basis. Het eten is geweldig en overvloedig. De eigenaresse is vriendelijk, meedenkend, bescheiden en zeker niet opdringerig. Mooie omgeving. Kastelen zijn er genoeg en een bezoek waardig.

Geweldige service

Janneke
15-9-2017

De service was geweldig, de kamers prima en de omgeving prachtig!

Geweldig

Petra
23-8-2017

Het echtpaar, dat dit hotel runt, is ontzettend aardig. Niets is teveel! Het eten is heel lekker, vers en ruim voldoende. Gelukkig geen buffet! De bedden zijn goed en hoewel de badkamer niet groot is, ontbreekt er niets. Het is heel schoon en netjes! Een aanrader wat ons betreft.

prima bevallen.Hartelijke gastheer en vrouw.

Albert Kuipers
15-8-2017

Is gedateerd maar alles werk goed.Schoon en netjes. Men doet er alles aan om de zaak weer op poten te krijgen. Zeer goede uitvalsbasis voor motorrijders.Dicht bij Koterberg(bikertreffen)op 500 m hoogte.Daar prachtig uitzicht.Aanrader voor bezoekers Wesergebied.

Je voelt je meteen thuis

Monique & Ed
14-8-2017

Hotel Holland Haus in Lügde is een basic, maar erg goed hotel gerund door de Nederlandse Janny en Henny, die erg hun best doen om je het naar je zin te maken. Nou, dat is dan ook prima gelukt. Wat een leuk stel is dat zeg. Je voelt je meteen thuis. Ook lekker eten voor een prima prijs. Keuze van de chef, maar als je het van tevoren aangeeft zijn er best wel mogelijkheden. Wij hebben in ieder geval erg lekker gegeten. De kamers zijn eenvoudig en zonder tv, maar daar kwamen wij toch niet voor. De bedden zijn gewoon erg goed. Verder een nette badkamer met douche en toilet. Alles is echt perfect schoon, dat zie je wel eens anders. Het hotel heeft geen lift, dus wordt het trappen lopen. Het hotel is een perfecte uitvalbasis voor fijne toerritten op de motor of met de auto. Onze conclusie is dat dit een eerlijk hotel is met een prima prijs/kwaliteit verhouding. We komen daar zeker volgend jaar terug.

Gastvrijheid met hoofdletters

Sylvia, Martijn en Pimmie
14-8-2017

Wij zijn een weekendje in Hummersen geweest met vrienden. Hond ook mee in het hotel. Kamers zijn eenvoudig maar prima met lekkere bedden en super schoon. Gastvrouw en gastheer, Janny en Henny doen er alles aan dat het verblijf plezierig is. Gastvrijheid is echt het sleutelwoord en dan over het eten nog niet gesproken. Heerlijk eerlijk eten, gewoon wat de pot schaft. Wij en onze hond Pimmie hebben genoten en komen zeker nog eens terug!

Leuk hotel, goede prijs en leuke uitbaters

Chris
31-7-2017

Hotel Holland Haus is recent overgenomen, maar al flink opgeknapt en operationeel. Zeer leuk management, erg behulpzaam en gezellig. Kamers eenvoudig en moeten wellicht ook nog iets opgeknapt worden, maar prijs is hier ook naar. Eten is prima, en gezamenlijke ruimtes zeer net.

prima locatie voor een korte vakantie

van Soest
13-10-2014

Gezien de kwaliteit-prijsverhouding prima accommodatie.Basic hotel.Prachtige omgeving voor uitstapjes en wandelingen. Ook voor onze hond. Voor de liefhebbers een prachtige golfbaan vlakbij het hotel. Geen TV op de kamer,maar wel in de lounge.Personeel en eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam.

Voor rustzoekers

Blokker
31-8-2014

Kamer was basic, maar schoon. Geen tv op kamer, was niet erg. Wastafel in de slaapkamer en kleine ruime met toilet en douche, niet meer van deze tijd. Erg gehorig, krakende vloer, konden bijna letterlijk de buren verstaan. Werden na te lange tijd wachte, ontvangen door , volgens ons, de technsche man, in zijn broek met verf. Bediening was erg onzeker, o.a. Ook door technische man. Het eten was voldoende, maar leek ons allemaal kant en klaar opgewarmd eten. Soep uit pak of blik, aardappelpuree uit een pakje, een gepaneerde vis uit de diepvries, met wat sla. Het toetje :peren uit blik met een soort chocolademoes. Het internet deednhet niet, onder het mom van een hacker. Het hotel is blijkbaar pas weer overgenomen, maar de mensen die er in zitten hebben geen horeca ervaring. Al met al voor ons een reden m slechts 1 nacht i.p.v. 2 te blijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holland Haus in Lügde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holland Haus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.