We hebben een aantal aanbieders voor Lügde voor je op een rij gezet:

Reviews over Lügde

Ackerbürgerstadt

Rinus
    1-10-2015

Gelegen te midden van bossen ligt dit prachtige en rustige stadje dat ook wel "Ackerbürgerstadt" word genoemd omdat de hoofdstraten worden geflankeerd door huizen van stadsboeren, die men herkent aan de grote schuurdeuren. Het gehele stadje heeft door de prachtige en goed onderhouden vakwerkhuizen een schilderachtig aanzien. Aan de westrand van het stadje staat de St. Killiankerk, een kleine romaanse kruisbasiliek die rond 1180 is opgetrokken van roodachtig zandsteen.

Gereisd Met partner in augustus 2015

vlak bij Lugde ligt Bad Pyrmont

Visser
    5-6-2014

Voor het uitgaan moet je naar Bad Pyrmont. Hier zijn zwembaden, een park, een natuurgebied, veel terassen. In Lugde zelf is een natuurpark met vele soorten bloemen. (voor de tunnel). De historische stad is de moeite waard voor een wandeling.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het Lipperland is schitterend.

Jaap Nieuwkoop
    30-5-2014

We zijn slechts een paar dagen in de omgeving geweest. In het stukje heb ik het al geschreven, we wilden vooral de omgeving van Blomberg bezoeken. Als echte Nederlanders kijken we toch ook naar de aanbiedingen, en die van hotel "Zur Post" vonden wij attractief. Omdat we naast enkele kennissen in Blomberg, er ook nog één in Rischenau hebben wonen leek ons dit hotel de juiste plaats. En dat vinden wij nog steeds. Het "Lipperland" in zijn geheel ligt ons na aan het hart. We zullen hier in de komende jaren nog wel meer terug willen komen.

Gereisd Met partner in mei 2014

Aardig stadje

Henk Dröge
    13-5-2013

Lugde is wel een aardig plaatsje maar niet meer dan dat. Bij een ijssalon kun je trouwens wel heerlijke hapjes krijgen. Plaatsen in de directe omgeving zoals Blomberg en Schwalenberg zijn bijzonder fraai.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi natuurgebied

Fam.Thys
    17-12-2012

Uitstekende bestemming om mooie wandelingen te maken in een mooi, uitgestrekt natuurgebied. Wij hebben helemaal op de köterberg gezeten. In de sneeuw, overal dierensporen. Bovenop de berg misterieus mistig. Echt prachtig.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Lügde scoort een 6,4 uit 10, op basis van 36 reviews