Hotel Mercure Lüdenscheid

Hotel Mercure Lüdenscheid
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Lüdenscheid voor je op een rij gezet:

196 reviews over Hotel Mercure Lüdenscheid in het Nederlands

mooi en leuke omgeving, maar minder met kinderen.

Paul
7-6-2017

geen "toeristisch gebied" wel wandelen en leuke altstadt.

Ludenscheid is een mooie stad en de omgeving mooi.

T van Voorthuizen
11-12-2016

Van alles te zijn, mooie stad en toch het gevoel hebben dat het niet echt druk is. Hotel is gunstig gelegen en de totale verzorging zeer goed.

Leuke omgeving

A.j.v.d.Berg
16-9-2016

Kamers zijn leuk en schoon. Alleen ontbreekt de airco hier.

Zeer goed

Mieke
5-7-2016

Goed hotel met veel mogelijkheden, zwembad, sauna, fitnes ruimte en Thaise massage. Koffie en thee faciliteiten gratis wifi en parkeren.

mooi gemoderniseerd hotel

wil rotteveel
25-6-2016

Hotel is goed gemoderniseerd, ligt mooi aan de rand van deze gezellige stad, op wandel afstand, 15-20 minuten. Gezellig centrum met veel mooie winkels en terrasjes. Vanuit het hotel kan men ook direct het achter gelegen stadspark in om te wandelen en te fietsen. Op 6 km. ligt een mooie, zeer uitdagende golfbaan.

Uitgebreid ontbijt buffet, vriendelijke bediening en receptie. Voldoende parkeer gelegenheid op hotel terrein.

Goed oud gebouw maar met nette hotelkamers

reyinga
13-12-2015

Stad Lüdenscheid is niet echt bijzonder. Maar prima uitvalsbasis voor omgeving

Uitstekend

Bas van Zwienen
7-10-2015

Een goed hotel met vriendelijk personeel.

Het eten is goed in buffetvorm wat de keuze van eten vergemakkelijkt.

Goede uitvalsbasis voor de omgeving.

erg goed

fam. meinema
28-8-2015

mooie grote kamers. elke dag schone handdoeken, bed opgemaakt elke dag. ontbijt buffet heel goed. toen wij er waren was het dinerbuffet prima, een paar dagen daarvoor niet zo geweldig hoorden we van mensen. de leidinggevende van de bediening was terug toen wij daar waren en toen was het eten ook beter. wij hebben daar niks over te klagen gehad. erg vriendelijk personeel en attent ook. goede bedden. enige nadeel was, dat er geen airco is in het hotel. nergens. dus de laatste avond niet zoveel gegeten omdat het te warm was in het restaurant. al met al hebben wij het daar zeer goed gehad.

dit nooit meer

Bert Bleize
8-8-2015

Het hotel is zeer oud geen ventilatie in de kamer het was vandaag 34 graden buiten en is ook nu dus nacht ook binnen want ik ben dit om 0230 in de nacht aan het schrijven.

het ontbijt buffet daar krijg ik straks mee te maken, maar het diner buffet nee dank je wel .

ik zal hier nooit meer komen. Nog liever een b&b. Gr B&Y .

Hotel Mercure Ludenscheid is centraal gelegen. Hier vandaan ideaal om toertjes in de omgeving te maken.

Ook diverse grote steden makkelijk bereikbaar.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Lüdenscheid in Lüdenscheid (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Lüdenscheid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.