Hotel Kattenbusch ***

We hebben een aantal aanbieders voor Kattenbusch voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Kattenbusch in het Nederlands

Uitstekend hotel

Wim, 26-5-2013

Uiterst vriendelijk personeel / prima kamer / goed eten.

uitstekend hotel

J&M, 1-9-2012

Uitstekend hotel en mooi opgeknapt. goed verzorgt ontbijt.

Meer een zakenhotel.

hannievanruiswijk, 29-7-2012

Het 5e en laatste hotel op onze touroperator rondreis "het beste van Duitsland". Modern hotel aan de rand van Ludenscheid, op korte afstand van de autobahn, waardoor er ook veel zakenlui overnachten. De ontvangst van prima en onze kamer (Suite 1, in de dependance) overtrof alle verwachtingen: hal, zitkamer met een bank en salontafel, zitje met 2 fauteuils en tafeltje, groot buro met stoel en tv, aparte slaapkamer met ook weer een tv, aparte badkamer. Het ontbijt prima verzorgd en a la carte eten uitstekend. Klein terras bij het hoofdgebouw en ook een groot terras bij de dependance, alleen is hier geen bediening. Ludenscheid is gezellige stad om te winkelen, veel terrasjes in het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Kattenbusch voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kattenbusch in Lüdenscheid (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kattenbusch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kattenbusch scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: